سید عزت الله ضرغامی، رییس اسبق صدا و سیما پس از دیدن فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در اینستاگرامش نوشت:
ایستاده در غبار؛
حاج احمد متوسلیان، مرد بزرگ تاریخ انقلاب، با این فیلم خوش ساخت و باورپذیر به مردم معرفی شد.
به گروه سازنده، به ویژه کارگردان جوان و توانا؛ آقای حسین مهدویان خسته نباشید و دستمریزاد میگویم. آقای مهدویان فارغ التحصیل دانشکدهی صداوسیماست. از ایشان؛ قبلاً سریال «آخرین روزهای زمستان» که روایت زندگی و فرماندهی شهید حسن باقری است را در تلویزیون دیدهایم. خوشحالم که با تیزبینی گروه؛ سکانس مهم و کلیدی و بحثبرانگیز مربوط به حاج احمد متوسلیان، به طور مستقل دستمایهی ساخت این فیلم ارزشمند شد.
از نظر من تقاطع مدیریت و فرماندهی در صف و ستاد، که نمونهای از آن در عملیات بیتالمقدس و میان این دو فرمانده بزرگ است، درس بزرگی برای مدیران کشور و دانشجویان رشتهی مدیریت است.
تصویربردازی فوق العاده آقای هادی بهروز جوان و طراحی صحنه آقای دکتر شجاعی در ذهن ما باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک بازیگر و چندین صدا؛ عزتالله انتظامی و فیلم سینمایی «کمالالملک» در بیست و چهارمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- تازهترین اظهارات ضرغامی درباره شجریان، قاضیانی و آتشی
- تسویه حساب نسلی که دیده و شنیده نشد
- روایت ضرغامی از حواشی عکس معروفی که امام از بالای پلکان هواپیما پایین میآید
- چرا ضرغامی زمانی که رئیس صداوسیما بود با افراد مختلف صبحانه نمیخورد؟
- ضرغامی: رهبری سریال جومونگ را دیدند و درباره ویژگیهای حماسی آن رهنمودهایی داشتند
- واکنش ضرغامی به جایزه جعفر پناهی در کن
- ضر غامی :بزرگترین حامی من در سینما آقای هاشمی بود
- واکنش جالب ضرغامی به ماجرای پخش نشدن برنامه ناصر ملک مطیعی در تلویزیون
- روایت عزت الله ضرغامی از تمجید مقام معظم رهبری از سریال کیانوش عیاری
- ضرغامی: تعداد کارت قرمزهایی که از نهادهای امنیتی گرفتهام از دستم در رفته است
- ضرغامی پس از ۳ سال از دوران ریاستش گفت/ رکورد ۱۰ سال و نیمه را حفظ کردم
- دفاع جالب ضرغامی از تایتانیک/این فیلم پاسخی به مدعیان برابری جنسی است!
- ضرغامی: حاضر بودم ۵۰ میلیون تومان به کیارستمی بپردازم، اما او قبول نکرد
- چرا پیمان قاسم خانی در تلویزیون ممنوع الکار است؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





