به دنبال حضور زیبا بروفه در یکی از روزهای آواربرداری بعد از حادثه پلاسکو و برخی انتقادهای شدید، آتش نشانان به این حرکت زیبا بروفه واکنش نشان دادند.
به گزارش سینماسینما، این بازیگردر صفحه اینستاگرامش عکسی قرار داشت و اینطور نوشت:
گر از دیده ی کوته نظران افتادی
نیست غم صحبت صاحب نظری مارا بس
یک دنیا تشکر

برچسبها: حادثه پلاسکو, زیبا بروفه
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتقاد امیرمهدی ژوله از پستهای اینستاگرامی درباره تشییع پیکر پیام صابری
- مراسم تشییع پیکر پیام صابری / گزارش تصویری
- هنرمندی که درگذشتش چون صاعقه بود/ تشییع پیکر پیام صابری با حضور هنرمندان
- پیام صابری، همسر زیبا بروفه درگذشت
- پست اینستاگرامی رامبد جوان در تقدیر از آتشنشانان حادثه پلاسکو
- فیلم | بهرام رادان و سحر دولتشاهی در آستانه سالگرد پلاسکو در «چهار راه استانبول»
- روایت «هاتف» از زندگی یک خبرنگار از زبان بازیگر سریال
- زیبا بروفه با «هاتف» به تلویزیون میآید
- زیبا بروفه: تغییرات مدیریتی در معاونت سیما برای تلویزیون کارساز نبوده است
- مراسم تقدیر از عکاسان خبری حادثه پلاسکو در خانه سینما برگزار شد+ تصاویر
- تبریک جالب مهراب به پیمان قاسم خانی همراه با یادی از پلاسکو و وظایف شهرداری
- نوشته گوهر خیراندیش برای جمشید اسماعیل خانی و گله از روزهای سخت و مسئولین
- تشکر از اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی و شوخی با عباس جدیدی در جلسه شورای شهر
- پست اینستاگرام شبنم مقدمی درباره حوادث تلخ روزهای اخیر/ بر ما بیش از این رحم بیاور
- عکسی از وداع دختر یک شهید آتش نشان در صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





