جدول بخش صحنهای جشنواره تئاتر فجر سه روز پیش از مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره و در حالی اعلام شد که نمایشهای استانی بیشترین سهم را در این رویداد هنری دارند.
به گزارش سینماسینما، بر اساس این جدول، اسامی نمایشهای ایرانی شرکتکننده در بخش صحنهای به شرح زیر است:
«از ماست که برماست» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینیشهر
«ایرانیان» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد
«مانداک» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از ملایر
«داستان اسفانگیز …» به نویسندگی و کارگردانی غلامحسین دولتآبادی از تهران
«کُرنر زیر درختان بلوط» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی از ایلام
«مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از تهران
«آخرین نامه» نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی مهسا بایرام زاده از نقده
«روز دهم» به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی علی برجی از تهران
«اگنی تاژ» به نویسندگی رسول حقجو و کارگردانی حسین کارگر از ماهشهر
«خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی پریا امینی از شهرکرد
«در و گبر و یک قرص نان» نویسندگی و کارگردانی داوود فتحعلی بیگی از کرج
«مطرب آقا» به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی از بهشهر
«شاید باران شدی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین
«دختران» به نویسندگی علی دل پیشه و کارگردانی علی دل پیشه و کیانوش ایازی از تهران
«خوابهایم سراغ تو را میگیرند» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از اصفهان
«افلیا» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی از تهران
«بیست و سومین جلسه جن گیری… » به نویسندگی و کارگردانی مسعود احمدی از شیراز
«نذر عباس» به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی از ملارد
«موکت بر» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظمزاده از رشت
«مدهآ » به نویسندگی اوریپید و کارگردانی فاطیما اباحمزه از تهران
«لیدر» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت
«هاراگیری» به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی از شیراز
«بی درکجایان» به نویسندگی و کارگردانی سجاد بحری از تنکابن
«کلاه قرمزی» به نویسندگی مسعود بیگلری و امیر رضا ملکی و کارگردانی محمدرضا مرتضوی از کرج
«مادرم زری سر زا رفت» به نویسندگی محمود خرمآزادی و کارگردانی داوود پارسا از گچساران
مردمان مرد به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی از زاهدان
«الاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار از تهران
«سم زدایی» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان از کرج
«در سوگ شب هزار و یکم…» به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی پویان عطایی از اصفهان
«دانههای کال انجیر» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاجلی و کارگردانی سانیا عاجلی از استهبان
«صنم» به نویسندگی بهناز دوستی و کارگردانی امیر ارسلان مهدوی از ساری
«سیمرغ» به نویسندگی محمود مهدوی و کارگردانی اکبر صادقی از اردبیل
«جاودانگی» به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی محسن جاور از یزد
«پهلوان قلیچ» به نویسندگی رضا محمدیان و کارگردانی محمد رضا محمدیان و حسین قاسمی از پیشوا
«پولهای خیس» به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی فائزه نوآبادی از گرگان
«آهوان» به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محمد جهانپا از مشهد
«نقطه صفر مرزی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عبادیانی از شاهرود
«لابیرنت» به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی از ارومیه
«بیگانه در خانه» به نویسندگی عارف مهتاب و کارگردانی پاشار منوچهری از پارس آباد
«آسمان پا به ماه» به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجر بندیان از تهران
«ساختمان رز» به نویسندگی و کارگردانی علی صادقیزاده از کرمان
«فنجان در طوفان چای» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مرتضوی راد از قم
«الهه سنگ» به نویسندگی فرشید تمری و کارگردانی عبدالحکیم مشورتی از خواف
«شاه اسماعیل» به نویسندگی علی حسنزاده و کارگردانی غریب منوچهری از پارس آباد
«هی میخوام خوابتو ببینم» به نویسندگی محمود خرم آزادی و کارگردانی رضا بهنامی از تهران
«مامور خیابان نود و دو» به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی میثم زندی از نوشهر
«ممد شاه» به نویسندگی محمود رضا امیرخانی و کارگردانی سید ناصر امامی میبدی از یزد
«اسب قاتلین» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سید محمد هادی هاشمزاده از شیراز
«ابرهای بیباران» به نویسندگی میلاد اکبرنژاد و کارگردانی حسن عابدی منتخب استانها
بخش صحنهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر روز شنبه یکم بهمن ماه آغاز به کار میکند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وحید فخرموسوی، دبیر چهل و چهارمین جشنواره تئاتر فجر شد
- نشست رسانهای جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ دبیر جشنواره: به حواشی توجهی ندارم/ مشارکت ۲۸۱ هنرمند در جشنواره چهل و سوم
- میزبانی ۱۱ سالن از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- اعلام نامزدها و برخی برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر دقایقی پیش از اختتامیه
- در بخشهای صحنهای، بینالملل وخیابانی؛ داوران چهلویکمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- معرفی داوران بخش رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- ادعای تازه وزیر ارشاد؛ جشنوارههای فجر را با قدرت برگزار میکنیم
- مدیر بخش پژوهش چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر معرفی شد
- همزمان با آغاز اکران، تیزر فیلمهای کوتاه «وضعیت قرمز» منتشر شد
- برگزاری نشست شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- انتشار فراخوان جشنواره تئاتر فجر/ همزمانی دو جشنواره فیلم و تئاتر فجر؟!
- استقبال مخاطبان تئاتر فجر از «دلقکبازی» معاصر
- گروه سوئدی از رقابت در جشنواره تئاتر فجر بازماند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





