راه یافتگان به بخش رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر از سوی دبیر خانه جشنواره معرفی شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، اسامی آثار راه یافته به بخش رادیو تئاتر را به شرح زیر اعلام کرد:
۱-نمایش «شبیه پدر» به کارگردانی محسن صباغ زاده از قم
۲– نمایش «جیغ» به کارگردانی رضا داداشی از قزوین
۳– نمایش «گزارش یک عشق نهایی» به کارگردانی سولماز ملکی از اردبیل
۴- نمایش «موج سوار آبی» به کارگردانی حسین خدادی از کرج
۵- نمایش «پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر» به کارگردانی امجد جلالی از اهواز
۶- نمایش «اسپویلر» به کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان
۷- نمایش «همه دختران من» به کارگردانی رحمان قدمی از ساری
۸– نمایش «بوکه من» به کارگردانی طاهره شاد دل از بجنورد
۹- نمایش «زیبا» به کارگردانی محمد رضا قبادی فر از تهران
۱۰- نمایش «دست انداز» به کارگردانی سید سروش پیمبری از کرمانشاه
۱۱- نمایش «بلا روزگار» به کارگردانی حسین اسفندیاری از همدان
هیأت انتخاب آثار این دوره متشکل از سرکار خانم فریبا متخصص و آقایان بهرام سرورینژاد و علی بهرامی بودند و مدیریت این بخش به عهده آقای امین رهبر بوده است.
لازم به ذکر است بنا بر اعلام دبیرخانه هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت حق حضور آثار ذیل برای اجرا در بخش رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر محفوظ است:
۱-نمایش «روایت ناتمام زیبای خط خطی» به کارگردانی بهاره کاظمی از قزوین
۲-نمایش «مجنون-پل حمید» به کارگردانی علی حسین قلی زاده از تبریز
۳- نمایش «زنده عشق» به کارگردانی ناصر کریمی نیک از اراک
۴- نمایش «در دل خاک» به کارگردانی دنیا فتحی از تهران
بخش رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر، از ۲۴تا ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
برچسبها: بهرام سرورینژاد, جشنواره بین المللی تئاتر فجر, رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر, فریبا متخصص
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی مدیر و داوران بخش عکس چهلوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- مدیر و داوران بخش نمایشنامهنویسی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- فراخوان چهلوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر منتشر شد
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- معرفی داوران دو بخش چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- معرفی مکانهای میزبان ۳ بخش از جشنواره تئاتر فجر
- چهل و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ معرفی آثار نهایی صحنهای بخش ویژه و دو بخش دیگر
- چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ پوستر جشنواره رونمایی شد/ نشان جشنواره عنواندار میشود
- میزبانی جشنواره تئاتر فجر از ۳ نمایش هنرمندان دارای معلولیت
- چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ معرفی هیات انتخاب یک بخش و اعلام آثار نهایی دو بخش
- معرفی آثار راه یافته به یک بخش و هیئت انتخاب دو بخش از جشنواره تئاتر فجر
- جشنواره تئاتر فجر؛ اعلام آثار بخش دیگرگونههای اجرایی و نامزدهای بخش نمایشنامه نویسی
- معرفی داوران و راه یافتگان نهایی دو بخش از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- دو خبر از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ زمان بازبینی حضوری و انتخاب نهایی آثار بخش دیگرگونههای نمایشی/ آغاز ثبتنام اصحاب رسانه و منتقدان
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





