تله تئاتر «شام یکشنبه» به کارگردانی محمد قنبری که تصویربرداری آن به تازگی به پایان رسیده، وارد مراحل فنی شد.
به گزارش سینماسینما، در این تله تئاتر الناز حبیبی، ایوب آقاخانی، شبنم قربانی و رویا فلاحی ایفای نقش کردهاند و کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری آن است. تدوین «شام یکشنبه» را نیز نوید توحیدی انجام میدهد.
محمد قنبری پیش از این تلهتئاترهای «یک آشنایی ساده» و «سهم زن» را کارگردانی کرده که در سامانه تیوال در حال پخش است.
محمد قنبری با ساخت تلهتئاتر سعی در پا گرفتن این هنر در بخش خصوصی و ثبت اجراهای نمایشی دارد.
«شام یکشنبه» نمایشنامهای است با لایههای کمدی رمانتیک، که بستری از ناملایمات اجتماعی خانوادگی را روایت می کند. این تله تئاتر درباره مادری به نام ویولت است که دوبار طلاق گرفته و مخالف ازدواج پسرش به نام چارلی است.
«شام یکشنبه» به نویسندگی دیانا گرنت و ترجمه معین محب علیان، توسط ایوب آقاخانی بازنویسی و دراماتورژی شده است.
پوستر این تله تئاتر را محمدصادق زرجویان طراحی کرده است.
دیگر عوامل اصلی این تلهتئاتر عبارتند از: صدابردار: امین میرشکاری، دستیار کارگردان: امین مکین، طراح گریم: سیامک احمدی، موسیقی: بابک میرزاخانی، طراح لباس: ماهرخ سلیمانی پور، مدیر تولید : مهدی چراغی و طراح صحنه: مرضیه محمدی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی داوران بخش نمایشنامه نویسی چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- اکران «شهسوار» از چهارشنبه
- ایوب آقاخانی: تلاش جوانان برای پرکردن جای خالی بزرگان تئاتر جای تقدیر دارد
- «فصل خون» به تالار حافظ میرود/ آغاز بلیتفروشی
- «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
- «تمساح خونی» در سینماها/ رونمایی از پوستر فیلم جواد عزتی
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- انتشار فراخوان سومین مسابقه ملی نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- «شمعدانیها» به سنگلج میروند
- چهلمین کتاب ایوب آقاخانی منتشر شد
- تصویربرداری تلهتئاتری با بازی الناز حبیبی و ایوب آقاخانی آغاز شد
- تمدید مهلت اولیه ارسال آثار چهارفصل تئاتر ایران
- توضیح مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی درباره ممنوعیت طراحی حرکت
- اعلام جزئیات اختتامیه دومین مسابقه نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- اعلام نامزدهای دومین مسابقه نمایشنامهنویسی «چهارراه»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف





