نمایش «رویای مردان مضحک» به کارگردانی میلاد محمدی در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، نمایش «رویای مردان مضحک» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی از پنجشنبه ۶ مهرماه تا ۲۸ مهر ماه هر شب (به جز شنبهها) ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا میشود.
علیرضا چاوش، میلاد محمدی و محمدرضا حسنزاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.
نمایش «رویای مردان مضحک» الهامی عمیق و مستقیم از داستان کوتاه «رویای آدم مضحک» نوشته فئودور داستایفسکی است.
این تئاتر تجربی سعی دارد تا با تکیه بر قصه رویاگون خود به اصیلترین و اصلیترین نیاز انسان بپردازد. به حقیقت حیات آدم!
علاقهمندان برای تهیه بلیت میتوانند به سایت تیوال به نشانی http://tiwall.com/p/mardanmozhek مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- خبرهایی از «جزیره آزاد» و «ذرات آشوب»
- هادی حجازیفر تهیه کننده «صفر پنج» شد/ معرفی بازیگران «بازی استریندبرگ»
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- نمایش «گلن گری گلن راس» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- راهیابی«پیچ تاریخی» به جشنواره بینالمللی فیلم مسکو
- «خواب مرد مرده» به صحنه میآید
- راهیابی «پیچ تاریخی» به جشنواره «سینه کوئست» آمریکا
- «حیات بوستان ژوراسیک» و «اتاق خاکستری» در تماشاخانه استاد انتظامی
- «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر دادهایم» و «شبی که نور را بلعیدی آنجا بودم» در تماشاخانه استاد انتظامی
- «چراغ تئاتر» و «گوریل پشمالو» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- میزبانی نمایش «بدل» از خانوادههای اهداکننده عضو/ روایتی از مرگ مغزی شدن یک انسان
- «بزباش» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- «بدل» در تماشاخانه استاد انتظامی
- «هل پوک» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- «داری اونجا چی کار میکنی؟ و چند اپیزود دیگر» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





