نمایش «رویای مردان مضحک» به کارگردانی میلاد محمدی در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، نمایش «رویای مردان مضحک» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی از پنجشنبه ۶ مهرماه تا ۲۸ مهر ماه هر شب (به جز شنبهها) ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا میشود.
علیرضا چاوش، میلاد محمدی و محمدرضا حسنزاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.
نمایش «رویای مردان مضحک» الهامی عمیق و مستقیم از داستان کوتاه «رویای آدم مضحک» نوشته فئودور داستایفسکی است.
این تئاتر تجربی سعی دارد تا با تکیه بر قصه رویاگون خود به اصیلترین و اصلیترین نیاز انسان بپردازد. به حقیقت حیات آدم!
علاقهمندان برای تهیه بلیت میتوانند به سایت تیوال به نشانی http://tiwall.com/p/mardanmozhek مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- خبرهایی از «جزیره آزاد» و «ذرات آشوب»
- هادی حجازیفر تهیه کننده «صفر پنج» شد/ معرفی بازیگران «بازی استریندبرگ»
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- نمایش «گلن گری گلن راس» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- راهیابی«پیچ تاریخی» به جشنواره بینالمللی فیلم مسکو
- «خواب مرد مرده» به صحنه میآید
- راهیابی «پیچ تاریخی» به جشنواره «سینه کوئست» آمریکا
- «حیات بوستان ژوراسیک» و «اتاق خاکستری» در تماشاخانه استاد انتظامی
- «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر دادهایم» و «شبی که نور را بلعیدی آنجا بودم» در تماشاخانه استاد انتظامی
- «چراغ تئاتر» و «گوریل پشمالو» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- میزبانی نمایش «بدل» از خانوادههای اهداکننده عضو/ روایتی از مرگ مغزی شدن یک انسان
- «بزباش» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- «بدل» در تماشاخانه استاد انتظامی
- «هل پوک» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- «داری اونجا چی کار میکنی؟ و چند اپیزود دیگر» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





