پروژه نمایشی-موسیقایی «لیلای بیمجنون» به کارگردانی پیمان خازنی، به دلیل استقبال مخاطبان تا جمعه ۲۳ آذر تمدید شد.
به گزارش سینماسینما، موسیقی-نمایش «لیلای بیمجنون» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیهکنندگی امیر اردستانی که از یکشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۳ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.
زهره فیروزی، هانا استیفائی، علی تیمورفامیان، کوروش ایرانمهر، الناز شاهوردی و مرضیه گلمحمدی بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش میکنند.
عاطفه رضوی «لیلای بیمجنون» را روایت میکند. متن این کنسرت-نمایش را محمود توسلیان نوشته و دکتر عمران درویش نیز مشاوره این پروژه را برعهده دارد.
طراحی لباس و حرکت «لیلای بیمجنون» بر عهده نارینه گالستانیان است و محمدرضا خادم، کوروش ایرانمهر، زهره فیروزی و غزال حسینی خوانندگان این اثر هستند.
همچنین ملینا فرجی سرپرستی نوازندگان این پروژه نمایشی موسیقایی را برعهده دارد و مریم رودبارانی، مجری طرح این پروژه است.
این اثر در ژانر خنیانمایش است و مانند اثر قبلی خازنی (مجنون آن لیلی) به برداشت آزادی از آثار نظامی گنجوی اختصاص دارد.
علاقهمندان میتوانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال به نشانیhttps://www.tiwall.com/p/leilabimajnoun2 مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش «کا» به تئاتر شهرزاد میآید/ نمایش «بکش تا زنده بمانی» در تماشاخانه دا
- بهزاد عبدی و ابوالفضل حاجیعلیخانی به نمایش «سلول» پیوستند/ «حمله به تایتان»به تئاتر شهرزاد میآید
- شعر و موسیقی پیوندی ناگسستنی دارد
- بازگشت پیمان خازنی با «مرگ شیرین»
- «لیلی و مجنون»؛ داستانی که در هر عصر روایان خویش را میطلبد
- حمایت انجمن تهیه کنندگان مستقل از تفکیک جشنواره جهانی و ملی فجر
- ادامه اجراهای «اکتینگ» از سهشنبه/ رونمایی از پوستر «لیلای بیمجنون»
- آغاز بلیت فروشی «لیلای بیمجنون» به کارگردانی پیمان خازنی/ عاطفه رضوی راوی شد
- پیمان خازنی با «لیلای بی مجنون» به پردیس تئاتر شهرزاد میآید
- پس از ۶۰ سانس اجرا؛ «مجنون آن لیلی» به پایان رسید
- پیمان خازنی، «خسرو و شیرین» را به روسیه میبرد
- عبدالجبار کاکایی راوی «مجنون آن لیلی» شد
- «مجنون آن لیلی» از امروز روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد میرود
- پیمان خازنی با «مجنون آن لیلی» به شهرزاد رفت
- «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





