یدالله آقاعباسی در حکمی از سوی کوروش زارعی، دبیر جشنواره به عنوان مدیر بخش پژوهش چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر منصوب و معرفی شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین دوره این جشنواره در حکمی یدالله آقاعباسی را به عنوان مدیر بخش پژوهش جشنواره منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
«جناب آقای یدالله آقاعباسی
با توجه به جایگاه علمی و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه فعالیت های دانشگاهی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر بخش پژوهش چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر» منصوب می شوید. امید است در این دوره جشنواره ضمن تقویت، شناسایی و معرفی پژوهش های برتر هنرهای نمایشی، با اهتمام جدی جنابعالی و همکاران موجبات ارتقای رویداد در سطوح ملی و بینالمللی از طریق گفتمان سازی علمی در مسائل و چالشهای اساسی تئاتر ایران، فراهم شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وحید فخرموسوی، دبیر چهل و چهارمین جشنواره تئاتر فجر شد
- نشست رسانهای جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ دبیر جشنواره: به حواشی توجهی ندارم/ مشارکت ۲۸۱ هنرمند در جشنواره چهل و سوم
- میزبانی ۱۱ سالن از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- اعلام نامزدها و برخی برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر دقایقی پیش از اختتامیه
- در بخشهای صحنهای، بینالملل وخیابانی؛ داوران چهلویکمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- آثار بخش صحنهای جشنواره تئاتر فجر مشخص شدند
- معرفی داوران بخش رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- ادعای تازه وزیر ارشاد؛ جشنوارههای فجر را با قدرت برگزار میکنیم
- معرفی آثار پذیرفته شده مرحله اول بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر
- رونمایی از فراخوان جشنواره تئاتر فجر/ کوروش زارعی: جشنواره امسال تولیدی است
- معرفی شورای سیاستگذاری چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی؛ کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر شد
- برگزاری نشست شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- انتشار فراخوان جشنواره تئاتر فجر/ همزمانی دو جشنواره فیلم و تئاتر فجر؟!
- استقبال مخاطبان تئاتر فجر از «دلقکبازی» معاصر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





