یدالله آقاعباسی در حکمی از سوی کوروش زارعی، دبیر جشنواره به عنوان مدیر بخش پژوهش چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر منصوب و معرفی شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین دوره این جشنواره در حکمی یدالله آقاعباسی را به عنوان مدیر بخش پژوهش جشنواره منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
«جناب آقای یدالله آقاعباسی
با توجه به جایگاه علمی و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه فعالیت های دانشگاهی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر بخش پژوهش چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر» منصوب می شوید. امید است در این دوره جشنواره ضمن تقویت، شناسایی و معرفی پژوهش های برتر هنرهای نمایشی، با اهتمام جدی جنابعالی و همکاران موجبات ارتقای رویداد در سطوح ملی و بینالمللی از طریق گفتمان سازی علمی در مسائل و چالشهای اساسی تئاتر ایران، فراهم شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وحید فخرموسوی، دبیر چهل و چهارمین جشنواره تئاتر فجر شد
- نشست رسانهای جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ دبیر جشنواره: به حواشی توجهی ندارم/ مشارکت ۲۸۱ هنرمند در جشنواره چهل و سوم
- میزبانی ۱۱ سالن از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- اعلام نامزدها و برخی برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر دقایقی پیش از اختتامیه
- در بخشهای صحنهای، بینالملل وخیابانی؛ داوران چهلویکمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- آثار بخش صحنهای جشنواره تئاتر فجر مشخص شدند
- معرفی داوران بخش رادیو تئاتر چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- ادعای تازه وزیر ارشاد؛ جشنوارههای فجر را با قدرت برگزار میکنیم
- معرفی آثار پذیرفته شده مرحله اول بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر
- رونمایی از فراخوان جشنواره تئاتر فجر/ کوروش زارعی: جشنواره امسال تولیدی است
- معرفی شورای سیاستگذاری چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی؛ کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر شد
- برگزاری نشست شورای سیاستگذاری چهلمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- انتشار فراخوان جشنواره تئاتر فجر/ همزمانی دو جشنواره فیلم و تئاتر فجر؟!
- استقبال مخاطبان تئاتر فجر از «دلقکبازی» معاصر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





