«مهمانسرای دو دنیا» به کارگردانی صابر کریمی از ۲۱ آبان در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه میرود و نمایش «مدهآ» از تماشاگران تئاتر حمایت میکند.
به گزارش سینماسینما نمایش «مدهآ» به نویسندگی و دراماتورژی محمدامین سعدی و کارگردانی باران شادپوری و تهیهکنندگی داود نامور نیز هر شب از ساعت ۱۹ در عمارت نوفللوشاتو اجرا میشود.
در این نمایش آرش دادگر، ندا مقصودی، محمد معتضدی، میرنادر مظلومی، ماهمنیر صادقیان، سهیل سلمانی و درسا علمینژاد نقش آفرینی میکنند.
داود نامور، تهیهکننده این اثر اعلام کرد: برای حمایت از تماشاگران فهیم تئاتر، هفته آینده، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سهشنبه ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۲ بلیت نمایش «مدهآ» با تخفیف ۵۰ درصدی به فروش میرسد.
همچنین نمایش «مهمانسرای دو دنیا» به نویسندگی اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه شهلا حایری با طراحی و کارگردانی صابر کریمی از یکشنبه ۲۱ آبان تا ۱۲ آذر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه روی صحنه میرود.
در این نمایش بابک نوری، آرام نیکبین، مهدی کازرانی، مریم زارعی، فرناز رحمانی، صابر کریمی، (بازیگران صامت) حسین تفرشیان، آیدا حاجی ایالویی ایفای نقش خواهند کرد.
نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو، کارگردانی مجید عراقی و تهیهکنندگی علی غریب نیز تا اول آذر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه میرود.
در این نمایش علی غریب، مجید عراقی، سیده اسوه صادقی، امیر درویش، حامد فعال، نفس جافری و ضحا رجاییفر ایفای نقش خواهند کرد.
همچنین «کمدی گمنام» دیگر اثر نمایشی است که به نویسندگی و کارگردانی علی اصغری و با تهیهکنندگی علیرضا ملاحسینی و علی مافی، جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ به اجرای خود پایان میدهد.
فرزادحسنی و حسین پورکریمی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش میکنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایشهای عمارت نوفللوشاتو برای آذرماه اعلام شد
- عمارت نوفل لوشاتو با چه نمایشهایی میزبان مخاطبان است؟/ «سلول» اواخر آبان میآید
- بهزاد عبدی و ابوالفضل حاجیعلیخانی به نمایش «سلول» پیوستند/ «حمله به تایتان»به تئاتر شهرزاد میآید
- «سلول» در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه میرود
- «فینجین» و «ماهرخ» دوباره روی صحنه میروند
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از سه نمایش در روزهای داغ مرداد
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از بیش از ۵۰ هزار مخاطب در سال ۱۴۰۳
- دلافکار: اکبر زنجانپور تاریخ تئاتر ماست/ زنجانپور: «یوزفکا» بغضمان را باز کرد
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- «دِویل» به ۵ اجرای پایانی رسید/ بررسی نمایش در یک گفتگوی مجازی
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- «دِویل» با ردهبندی سنی روی صحنه میرود
- «بوف آوازهایش را میخواند» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
- عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش جدید به استقبال پاییز میرود
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش تازه از مخاطبان/ «حق با مردم بود» تمدید شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





