نمایش «مدهآ» به کارگردانی باران شادپوری، تهیهکنندگی داود نامور و نویسندگی محمدامین سعدی که از ۳۰ مهرماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است، روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه میزبان اساتید و دانشجویان دانشگاههای تهران خواهد بود.
به گزارش سینماسینما، «مدهآ» بر اساس طرحی از باران شادپوری توسط محمدامین سعدی دراماتوژی و نوشته شده و شیوهای جدید را با رویکرد امروزی در اجرا نمایش به کار گرفته است.
باران شادپوری کارگردان نمایش «مدهآ» در اجرای این اثر با در نظر گرفتن دیدگاه روانشناختی و تاریخی، علل و رفتارهای مدهآ را بررسی کرده و فضای ذهنی او را به تصویر کشیده است.
در این نمایش ندا مقصودی، محمد معتضدی، میرنادر مظلومی، ماهمنیر صادقیان، سهیل سلمانی، درسا علمینژاد و آرش دادگر نقش آفرینی میکنند.
از دیگر عوامل نمایش «مدهآ» میتوان به مجری طرح: عمارت نوفل لوشاتو، مدیر تولید: امیر دلفانی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح نور: فرشاد نصیری، طراح صحنه: امیر پناهیفر، طراح حرکت: سارینا شاد، آهنگساز و نوازنده: علی سینا رضانیا، برنامهریز و هماهنگی: آتنا تندرو، دستیار کارگردان، برنامهریز و منشی صحنه: لیلا افتخاری، دستیار کارگردان: پژمان برزگر، دستیار صحنه: جواد امیرپور، طراح پوستر و گرافیست: صادق حسینی، گروه روابط عمومی و مارکتینگ: نوید آغاز، رضا حسینزاده، آیدین ایمانی، ندا کاوندی اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایشهای عمارت نوفللوشاتو برای آذرماه اعلام شد
- عمارت نوفل لوشاتو با چه نمایشهایی میزبان مخاطبان است؟/ «سلول» اواخر آبان میآید
- بهزاد عبدی و ابوالفضل حاجیعلیخانی به نمایش «سلول» پیوستند/ «حمله به تایتان»به تئاتر شهرزاد میآید
- «سلول» در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه میرود
- «فینجین» و «ماهرخ» دوباره روی صحنه میروند
- اظهار نگرانی انجمن صنفی تماشاخانههای ایران از تقلیل ساختاری تئاتر کشور
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از سه نمایش در روزهای داغ مرداد
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از بیش از ۵۰ هزار مخاطب در سال ۱۴۰۳
- دلافکار: اکبر زنجانپور تاریخ تئاتر ماست/ زنجانپور: «یوزفکا» بغضمان را باز کرد
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- «دِویل» به ۵ اجرای پایانی رسید/ بررسی نمایش در یک گفتگوی مجازی
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- «دِویل» با ردهبندی سنی روی صحنه میرود
- «بوف آوازهایش را میخواند» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
- عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش جدید به استقبال پاییز میرود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





