نمایش ـ موسیقی «رِنگها» جمعه، ۲۰ خرداد ماه، ویژه بانوان، در تالار وحدت روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، این نمایش ـ موسیقی توسط گروه نمایشی شیفتگان دل به کارگردانی و طراحی حرکت هایده کیشیپور و گروه موسیقی آواز ملل به رهبری شهلا میلانی، جمعه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۴ در تالار وحدت روی صحنه میرود.
سونیا نظامی (کمانچه)، مرضیه ریوند (پیانو)، سحر صفاری (سازهای کوبهای)، نشاط اکبری (خواننده سوپرانو)، ساحل صالحایزدخواست، نسترن صادقی و شقایق پورعنایتی (گروه کر سوپرانو)، لنا کوچری، لیلا مغان و سپیده عینافشار (گروه کر آلتو) اعضای گروه موسیقی آواز ملل به رهبری شهلا میلانی هستند.
همچنین طوبی آزرمنیا، النازآقازاده، یاسمن یوسفی، پارمیس بصائری، یاسمن پارسیان، هلیارضایی، مائده سرخیل، صدف صمیمی، فرناز فتحاله، نازک شهبازی، آنیتا طاری، سپیده طاهری، آیدا بنیحسینی، مژده طهماسبی، فهیمه زمانی، عاطفه تارویردیلو، شیدا عدالت، ساناز فرجالهپور، یانا وحدت، آرمیتا افشار، پارمیدابصائری، آتنا خالقی، یاسمین کیا، مینا مجدیزاده، صبا صفایی، زینب موسوی، پرستو، مهرانا سلیمانی، آمیتیس فرجزاده، باران عباسی، پونه مجیدی، فریماه فروتن، آیدا احمدیفر، سارا رحمانی، سارا ربیعی، آوین ایرجپناه، سارینا خلیلی، شانا محمدی،گلاویژ کریمی، مهرگان اثنیعشر، کیارا امیرمظفری، ارغوان جباری، نازلی کرمپناه و نازگل کرمپناه گروه نمایشی شیفتگان دل به کارگردانی و طراحی حرکت هایده کیشیپور را تشکیل میدهند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- نمایش موزیکال «رابین هود» ۲ / گزارش تصویری
- نمایش موزیکال «رابین هود» ۱/ گزارش تصویری
- پیکر هادی مرزبان به خانه ابدی بدرقه شد؛ آخرین حضور کارگردان تئاتر در تالار وحدت
- نمایش موزیکال «رابین هود» روی صحنه تالار وحدت
- «ژاله علو مرگ ندارد»/ بدرقه پیکر ژاله علو به خانه ابدی
- فرهاد فخرالدینی با منظومه سیمرغ روی صحنه تالار وحدت
- «مالی سویینی» به تالار وحدت میرود
- ارکستر ملی ایران در واپسین روزهای سال روی صحنه میرود
- نمایش موزیکال «کورالاین» به تالار وحدت میآید
- «همراه با خاطرهها»/ برگزیده آثار مجید انتظامی در تالار وحدت
- اول هفتهی پرفروش «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار»/ ساختارشکنی جواب داد
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- پیکرهای داریوش مهرجویی و همسرش از تالار وحدت تشییع میشود
- آتیلا پسیانی به خانه ابدی بدرقه شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





