عمارت نوفل لوشاتو مطابق روال سالهای گذشته، برای حمایت از گروههای نمایشی دانشجویان، آماده دریافت پروپوزال برای اجرا در فصل تابستان است.
به گزارش روزنه هنر، دانشجویان رشته هنرهای دراماتیک میتوانند اطلاعات اجرای خود را حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به امور اداری عمارت نوفل لوشاتو ارسال کنند.
هر پروپوزال باید دربرگیرنده موارد زیر باشد:
۱- نام و خلاصه کامل نمایشنامه
۲- اطلاعات و معرفی کامل اعضای گروه شامل نویسنده، کارگردان، بازیگران و عوامل.
۳- اسکیس صحنه
۴- اسکیس لباس
۵- رویکرد و شیوه اجرایی
۶- هرگونه اطلاعات مرتبط
۷- شماره تماس کارگردان و تهیهکننده
گفتنی است عمارت نوفل لوشاتو سانس ویژهای را به اجرای این نمایشها اختصاص میدهد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
دانشجویان میتوانند برای اطلاع بیشتر هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با شماره تلفن ۶۶۹۵۲۶۰۰ تماس بگیرند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایشهای عمارت نوفللوشاتو برای آذرماه اعلام شد
- عمارت نوفل لوشاتو با چه نمایشهایی میزبان مخاطبان است؟/ «سلول» اواخر آبان میآید
- بهزاد عبدی و ابوالفضل حاجیعلیخانی به نمایش «سلول» پیوستند/ «حمله به تایتان»به تئاتر شهرزاد میآید
- «سلول» در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه میرود
- «فینجین» و «ماهرخ» دوباره روی صحنه میروند
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از سه نمایش در روزهای داغ مرداد
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از بیش از ۵۰ هزار مخاطب در سال ۱۴۰۳
- دلافکار: اکبر زنجانپور تاریخ تئاتر ماست/ زنجانپور: «یوزفکا» بغضمان را باز کرد
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- «دِویل» به ۵ اجرای پایانی رسید/ بررسی نمایش در یک گفتگوی مجازی
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- «دِویل» با ردهبندی سنی روی صحنه میرود
- «بوف آوازهایش را میخواند» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
- عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش جدید به استقبال پاییز میرود
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو با ۳ نمایش تازه از مخاطبان/ «حق با مردم بود» تمدید شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





