صحرا رمضانیان نمایش خود را در مسکو اجرا کرد.
به گزارش سینماسینما، نمایش «مستطیل» به نویسندگی وکارگردانی صحرا رمضانیان و تهیهکنندگی ایلیا شمس در هفتمین جشنواره بینالمللی Inspiration روسیه شرکت کرد. این جشنواره درشهر مسکو برگزار شده است.
این نمایش با همکاری آلبرت بگیجانیان مدیر گروه تئاتر دیماک در این فستیوال شرکت کرده است.
«مستطیل» با بازی ایمان اصفهانی پیش از این در بیستمین فستیوال هایفست ارمنستان حضور داشت که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.
این اثر روایتگر گرفتاری انسان در جهان مجازی و تسلط رسانهها بر زندگی و افکارش است.
از دیگر عوامل این نمایش میتوان به حضور امیربهادر اورعی، نازنین تفضلی، کیمیا نهرین و امیرمحمود نورایی به عنوان بازیگران، پویا حقیقی گیلاهی (تدوین، صدا و تصویر)، اکرم نصیری (طراح لباس)، هومن هوشیاری (انتخاب موسیقی)، حسین حاجیبابایی (عکاس) و امیر جعفری (مترجم) اشاره کرد.

نمایش «مستطیل» کاری از گروه هنری «مستطیل» ۱۰ مرداد (۳۱ جولای) در سالن خانه فرهنگ پارک VDNKH در دو نوبت روی صحنه رفت. این جشنواره از ۲۷ جولای (۶ مرداد) برگزار و تا ۴ آگوست (۱۴ مرداد) ادامه دارد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- موفقیت بینالمللی نمایش «مستطیل» در امارات
- «دریا» در عمارت روبرو نمایش داده میشود
- راهیابی «دریا» به جشنواره داکا
- حضور «دریا» در بین نامزدهای جشنواره فیلم ولز
- جایزه بزرگ مخاطبان جشنواره مادرید برای فیلم کوتاه «دریا»
- فیلمنامهی کوتاه «کاناپه» در یک جشنواره ایتالیایی
- جشنواره فیلم کوتاه لندن میزبان «دریا» میشود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





