بلیت فروشی پنج روز نخست کنسرت نمایشی «ژن زامبی» به کارگردانی حامد رحیمینصر به پایان رسید و این نمایش از پنجشنبه ۲ اسفند در تماشاخانه هما روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، «ژن زامبی» عنوان پانزدهمین اثر حامد رحیمینصر در قامت کارگردان است که از ۲ اسفند در سالن هما روی صحنه میرود و بلیت فروشی آن از شنبه ۲۰ بهمن آغاز شد.
بلیت ۵ روز نخست این نمایش از سوی مخاطبان خریداری و ظرفیت سالن نمایش این نمایش در پنج روز نخست پر شده است.
(به ترتیب حروف الفبا) کامبیز امینی، امیرحسین ادیم، روناک برخوردار، حسین پرتوی، درسا حکیم الهی، روزبه دانشیان، سارا رحمانپور، کسری ریاحیوفا، امین زارع، مهرداد سعادت، رامتین سلیمانی، ابوالفضل سیلاوی، سیمین ضیائیان، محمدرضا فرهمندتبار، حسام قانونی، آیه قبادیان، امیرپوریا مسعودنیا، داوود مهرداد، مهتاب نیکبخت بازیگران این تئاتر هستند که نویسندگی ، طراحی و کارگردانی آن را حامد رحیمینصر برعهده دارد.
همچنین گروه موسیقی «خورشید سیاه» در کنار این کنسرت نمایش خواهد بود.
دیگر عوامل تولید این اثر عبارتند از:
مجری طرح: سیاوش عباسی، سرپرست گروه موسیقی- آهنگساز موسیقی متن- تنظیم کننده و گیتار بیس: طاهر علیرمضانی، خواننده- آهنگساز قطعات وکال و گیتار آکوستیک: جهانگیر رها، گیتار الکتریک: ساسان موسوی، کیبورد و پیانو: امین استاد، درامز: کیارش ظفری، دستیار کارگردان و برنامهریز: محبوبه طهانی، منشی صحنه: شکیبا آدینه، مدیر صحنه: کیمیا مؤید، طراح لباس: هلیا میرهادی، طراح گریم: تکتم مرشدلو، عکاس: امیر نعیمیان، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، مدیر امور اجرایی: شاهین زوار، طراح نور: رضا ملکزاده، مشاور رسانه و روابط عمومی: مرتضی رنجبران.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حامد رحیمینصر «ترومای آقای ایکس» را روی صحنه میبرد
- نقد «ژن زامبی»، زندگیِ از دسترفته
- «ژن زامبی» از ۲ اسفند روی صحنه میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- اولین اجرای «مزین السلطنه» تقدیم خبرنگاران میشود/ «ژن زامبی» در راه تماشاخانه هما
- «هیدن» ۴۰۰ اجرایی شد/ دور جدید نمایش در تماشاخانه هما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





