از امشب شبکه سه میزبان «روزهای بیقراری» است.
سریال «روزهای بیقراری» به کارگردانی کاظم معصومی از امروز شنبه ۳۰بهمنماه هر شب ساعت۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت. امیرحسین شریفی؛ تهیهکننده این سریال درباره تیتراژ پایانی این مجموعه تلویزیونی گفت: به سبب آنکه سریال «روزهای بیقراری» یک ملودرام است و پایان هر قسمت از آن مخاطب با یک اتفاق مواجه میشود ما از خواننده برای تیتراژ پایانی آن بهره نگرفتیم و هر قسمت به فراخور پایان آن با یک نوع موسیقی و یا حتی سکوت به پایان میرسد. در تعاملی که با کارگردان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که برخلاف همه سریالها از خواننده برای تیتراژ استفاده نکنیم و این کار نو و تازهای است و امیدواریم با رضایت مخاطب مواجه شود.
وی درباره پیشبینی بازخورد مخاطبان و رضایت آنها بیان کرد: تاکنون به تم و جوهره داستان سریال «روزهای بیقراری» به این شکل و شیوهای که در اثر ما دیده میشود در صداوسیما پرداخت نشده است. «روزهای بیقراری» درامی قوی دارد بهگونهای که مخاطب این سریال هر شب و با پایان هر قسمت بیش از پیش برای دنبال کردن سریال و قسمت آینده آن مشتاق میشود. همچنین از دیگر ویژگیهای این سریال آن است که دارای کشش داستانی است و پایان آن برای مخاطب قابل حدس نیست و مدام او را به قضاوت وامیدارد. با این همه «روزهای بیقراری» به مخاطب خود یاد میدهد و میگوید تا زمانی که به یقین نرسیدهاید و چیزی به شما اثبات نشده، درمورد آن قضاوت نکنید.
شریفی ادامه داد: این سریال در پنج استان کشور ساخته شده است و مخاطب با گویشهای متفاوتی روبهرو میشود در این مجموعه تلویزیونی هیچکدام از بازیگران ادای لهجه خاصی را درنمیآورند و اگر کسی همدانی و یا شمالی صحبت میکند متعلق به آن خطه است همچنین تمام بازیگران اصلی گویش تهرانی دارند.
تهیهکننده سریال «روزهای بیقراری» درخصوص حضور ابوالفضلپورعرب در این مجموعه گفت: به نظرم ابوالفضل پورعرب باتوجه به بازی خوب خودش و همچنین نقش اثرگذاری که در این مجموعه ایفا میکند پس از سالها دوری و بیماری با این اثر حضور پررنگی را در تلویزیون خواهد داشت همچنین پیشبینی میکنم که سارا صوفیانی که یکی از نقشهای اصلی این سریال را ایفا میکند با این مجموعه دیده شود.
گفتنی است ابولفضل پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، کامران تفتی و سارا صوفیانی از بازیگران اصلی این سریال هستند. عوامل اصلی سریال «روزهای بیقراری» عبارتند از: کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: مهدی بهپور، مدیر تصویربرداری: شهریار اسدی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، مدیر برنامهریزی و دستیار اول کارگردان: سوسن دینمحمد، مدیر چهرهپردازی: جلال امیریمرندی، طراح صحنه و لباس: شیرین بویاییدوست، تدوینگر: پرهام وفایی، ناظر خرید: محسن میرزاجانی، مدیر مالی: اصغر تیموری، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس و تصویربردار پشتصحنه: سیما محمدی، مشاور رسانهای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی، تهیهکننده: امیرحسین شریفی(به سفارش حوزه سیمای استانها).
منبع: صبا
لینک کوتاه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





