احسان کرمی مجری و بازیگر با اشاره به بازی در سریال «هیات مدیره» بیان کرد که همکاری با مازیار میری کارگردان این سریال برایش جذاب بوده است.
به گزارش سینماسینما، احسان کرمی درباره سریال «هیات مدیره» و نقشی که در آن ایفا می کند گفت: من یک شخصیت کاملا رئال را در این سریال بازی می کنم که از طبقه متوسط جامعه است.
وی ادامه داد: این شخصیت مثل بسیاری از جوانان است که در ابتدای زندگی متاهلی همه چیز را از نو می سازند. در این سریال نقش همسر را حدیث میرامینی ایف می کند.
کرمی با اشاره به حضورش در این سریال تلویزیونی که این روزها در حال تصویربرداری است، عنوان کرد: من به اینکه در چه مدیوم نمایشی بازی کنم، فکر نمی کنم و بین تئاتر، سینما و تلویزیون خود اثر و کار است که برایم اهمیت پیدا می کند. البته هیچ گاه فکر نمی کردم که در یک سریال تلویزیونی نقش ایفا کنم و برنامه زندگی شخصی من چیز دیگری بود.
این مجری تلویزیون درباره حضورش در این سریال توضیح داد: کار کردن با این تیم و شخص مازیار میری برایم جذاب بود و حتی همه می گفتند که اگر قبول نکنم به فرصت های خود پشت پا زده ام.
وی درباره اینکه سریال های تلویزیون مخاطب دارند یا خیر؟ اظهار کرد: ممکن است سریالی امروز خیلی کم دیده شود ولی ۱۰ سال دیگر به خوبی به آن توجه شود بنابراین من به این مسایل اهمیتی نمی دهم. من به کارنامه خودم توجه می کنم و اینکه به طور مثال در سریال «هیات مدیره» مازیار میری بازی کرده ام.
بازیگر سریال «هیات مدیره» در پایان تصریح کرد: به نظر من کار خوب در هر رسانه ای که باشد شنیده و دیده می شود اما قبول دارم که اکنون بازار رقابت بسیار سخت و سنگین است. ما در تهران با ریزش مخاطب تلویزیون مواجه هستیم اما همچنان در شهرستان ها و در بافت سنتی جوامع، تلویزیون اهمیت دارد و حتی مادر خود من معتقد است که سریال های تلویزیون را باید ببیند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گنجینه امین تارخ و مازیار میری رونمایی میشود
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- مازیار میری: برای ساخت فیلم مبتذل رقابت وجود دارد!/ فروش این فیلمها بیلان مدیرها میشود
- انتقاد شدید مازیار میری از فیلمهای مبتذل/ آدم خجالت میکشد که حتی فیلمنامه آن را بخواند
- اولین سالگرد درگذشت ارشا اقدسی برگزار شد/ مازیار میری: ما هنرمندان بیمعرفتیم
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- «خسوف» آئینهی جامعه است؟
- اجرای نمایش «پازل» در لسآنجلس پایان یافت/ ادامه اجرا، در دیگر شهرهای آمریکا و کانادا
- روایت و نقد «تنگسیر» در سیامین قسمت پادکست «سینما، خاطره»
- علی نصیریان مقابل دوربین «اقتباس در سینما» رفت
- همایون اسعدیان: جادوی سینما روی پرده از بین نمیرود/ به مرور نقاط ضعف و قوت شبکه نمایش خانگی مشخص میشود
- دو عضو سابق و فعلی شورای صدور پروانه ساخت: شورای پروانه ساخت باید برچیده شود
- کنایه تند مازیار میری به مجری هفت به خاطر واکنشش در زمان اکران خانه پدری
- مازیار میری : آتابای خیلی فیلم خوبی بود اما از دست رفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





