تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30870

ارشا اقدسیاقدسی با اشاره به اینکه برنامه «آب و آتش»، آنچه مدنظر او و عوامل قبلی بوده، نخواهد شد، از لزوم آگاهی مردم درباره این موضوع سخن گفت.

به گزارش سینماسینما، ارشا اقدسی بدلکار عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با اشاره به خبر منتشر شده در یکی از روزنامه ها مبنی بر اینکه عوامل ساخت برنامه «آب و آتش» او را از این برنامه کنار گذاشته اند، گفت: در پاسخ به روزنامه ای که مطلبی را مبنی بر حذف من از برنامه «آب و آتش» منتشر کرده باید چنین پاسخی را بدهم که به طور یقین برنامه «آب و آتش» آن چیزی که ما برایش تبلیغ کرده بودیم، نخواهد شد.

اقدسی تصریح کرد: من به دلیل رعایت احترام، نمی خواستم در این رابطه صحبتی کنم اما الان که می بینم به شکل اشتباه چنین مطلبی منتشر شده، ترجیح می دهم که مردم همه چیز را بدانند.

این بدلکار عرصه تلویزیون و سینما خاطرنشان کرد: گذشت زمان مشخص می کند که «آب و آتش» چه برنامه ای خواهد شد و بسیار خوشحالم که مردم از حضور نداشتن من در این برنامه خبردار شوند چرا که ممکن است بسیاری از افراد به دلیل حضور من در آن اثر ، در این برنامه شرکت کنند اما من در این برنامه نیستم که یک دلیل ان مسایل ایمنى این مسابقه است. به هر حال براى آن ها آرزوى موفقیت می کنم.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها