سپند امیرسلیمانی و علی اوجی با حضور در برنامه «فرمول یک»، قصور پزشکی دربارهی مرگ عارف لرستانی را شایعهای توصیف کردند که منبع آن را نمیدانند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی «فرمول یک»، سید علی ضیاء یکشنبه، سوم اردیبهشت در دومین روز از اجرای سری جدید برنامه صبحگاهی شبکه یک میزبان سپند امیرسلیمانی و علی اوجی بود و با آنها درباره درگذشت عارف لرستانی گفتگو کرد.
امیرسلیمانی در این برنامه با بیان اینکه از مردم بابت لطفشان پس از درگذشت عارف لرستانی ممنونم و امیدوارم هیچکس داغ رفیق نبیند و اصلا داغ نبیند، اظهار کرد: عارف روز قبل از درگذشتش سکسکه می کرده و الهام خانم همسرش در این رابطه با کمند صحبت می کرده است. کمند هم به او گفته بود جمشید مشایخی بابت سکسکه به بیمارستان رفته و یک هفته بستری شده است. اینگونه می شود که همسر عارف او را به بیمارستان می برد و بعد از آرام بخشی که به او می زنند، با حال خوب بیرون می آید.
عارف می گفت همین حالا قادر به عضویت در تیم کشتی آزاد است
وی افزود: عارف انسان سالم و ورزشکاری بود و سال پیش در ۴۴ سالگی می گفت اگر همین حالا به تیم کشتی آزاد بروم، می توانم آنجا عضو شوم. بنابراین این اتفاق خیلی شوکه کننده بود. من خواب بودم ساعت ۷ صبح دیدم عارف لرستانی دارد به من زنگ می زند. با خودم گفتم یعنی چه کسی فوت کرده و ماجرا چیست که عارف به من زنگ می زند. گوشی را که برداشتم گفتم جانم عارف، اما همسرش پشت خط بود و به من گفت چه اتفاقی افتاده است.
این بازیگر ادامه داد: او از من خواست همه را باخبر کنم و من مانده بودم چطور این کار را انجام بدهم. این شد که خبر را در گروه هایی که با بچه ها داشتیم و صفحه شخصی ام اعلام کردم و فکر میکردم حالا همه مرا فحش می دهند و می گویند این دیگر چه شوخی است!؟
نمی دانم شایعه قصور پزشکی از کجا آمد
امیرسلیمانی همچنین با بیان اینکه نمی داند شایعه قصور پزشکی درباره عارف از کجا آمده و این شایعه صحت ندارد، در پایان گفت: از مردم که اینقدر هوای ما را داشتند تشکر می کنم. همچنین از طرف خانواده عارف و همسر او نیز این تشکر را دارم.
علی اوجی نیز در ابتدای سخنانش با بیان اینکه من از مردمی تشکر می کنم که عارف را تنها نگذاشتند و خیلی باشکوه هم در تهران و کرمانشاه او را بدرقه کردند، گفت: متاسفانه تشییع پیکر هنرمندان بسیاری را دیده ام که مردم تنهایشان نگذاشته اند. عارف تکه ای از وجود ما را با خود برد.
قصور پزشکی چیزی نبوده که از طرف خانواده یا دوستان عارف به آن فکر شود
وی درباره شایعاتی که پیرامون مرگ او مطرح شده نیز تصریح کرد: قصور پزشکی چیزی نبوده که از طرف خانواده یا دوستان عارف به آن فکر شود. عارف بدن قوی داشت و حتی صخره نوردی می کرد. من بعید می دانم یک آرام بخش منجر به مرگ او شود.
این تهیه کننده موسیقی ادامه داد: او به من می گفت من ۹۵ سال عمر می کنم و بدترین چیز برای من این است که مرگ دوستانم را می بینم و این خیلی بد است و من تحمل درگذشت عزیزانم و دوستانم و پدرم را ندارم. اما متاسفانه او خودش ما را به این زودی تنها گذاشت.
نگارش یک فیلمنامه در ژانر دفاع مقدس توسط عارف لرستانی
اوجی همچنین اعلام کرد لرستانی یک فیلمنامه دفاع مقدسی نوشته بود و می خواست کم کم خودش وارد کار شود.
وی این هنرمند فقید را بچه تلویزیون توصیف و اظهار کرد: تنها نمایشی که عارف روی صحنه برد درباره مرگ بود. خودش در آن نمایش نقش صاحبخانه ای را بازی می کرد که در یک مهمانی او و مهمانانش مسموم شده بودند و عارف مدام با مرگ صحبت می کرد و می خواست قانعش کند که او را با خودش نبرد. مرور دیالوگهای او در آن نمایش حالا حس عجیبی دارد.
شرکت در جشن حافظ هیجان زدهام میکرد اما روزی کارگردان این مراسم شدم
این بازیگر با بیان اینکه از دست دادن علی معلم یک فاجعه بود، در این خصوص نیز گفت: آشنایی ام با علی معلم به سالهای نوجوانی ام برمیگردد که یک فیلم کوتاه ساخته بودم و یکی از دو مجله ای که دوستش داشتم دنیای تصویر بود. اولین باری که در جشن حافظ شرکت کردم بسیار هیجان زده بودم. اما بالاخره روزی رسید که برای زنده یاد معلم بازی کردم و کارگردان جشن حافظ شدم.
اوجی افزود: وقتی خبر درگذشت او را شنیدم با رضا یزدانی در هواپیما بودم و تمام مسیر هیچکس حرفی نمی زد و فقط صدای گریه های من شنیده می شد.
وی در پایان اعلام کرد: اخیرا متنی توسط خانم معماریان و تیم دنیای تصویر منتشر و اعلام شد این راه ادامه دارد و مجله دنیای تصویر و جشن حافظ کماکان ادامه خواهند داشت.
«فرمول یک» به تهیهکنندگی افشین حسینخانی شنبه تا چهارشنبه ها ساعت ۷ صبح روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اعلام اسامی آثار کوتاه داستانی؛ مستانه مهاجر و علی اوجی در جشنواره شهر مدیر شدند
- فیلم مهران مدیری به تدوین رسید
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بنگلور شد
- سه فیلمنامه پروانه ساخت سینمایی گرفتند
- تغییر نسخه جشنوارهای «خائن کشی» برای اکران عمومی
- از ۱۴ اردیبهشت؛ «الد سانگز: عشق روزهای کرونا» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود
- در نشست رسانهای «خائنکشی» مطرح شد؛ این فیلم با سرمایه شخصی ساخته شده است/ جای خالی کیمیایی
- در نشست رسانهای فیلم «۲۸۸۸» عنوان شد؛ هیچ پلانی آرشیوی نیست
- پنجمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر/ گزارش تصویری
- در نشست رسانهای فیلم «بیمادر» عنوان شد؛ میخواستیم مخاطب به یک خودپرسشگری برسد
- نظر تهیهکننده «خائنکشی» درباره انصراف کیمیایی از جشنواره فجر
- کمند امیرسلیمانی در گفتوگو با سینماسینما مطرح کرد/ در کار انسانیت و اخلاق برایم حرف اول را میزند
- تدوین «خائنکشی» مسعود کیمیایی به پایان رسید
- روزبه حصاری: دوست ندارم درباره بچه مهندس صحبت کنم
- «کوچه ژاپنیها» به نیمه رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





