تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 6532

امیرشهاب رضویانامیرشهاب رضویان، مجری برنامه سینمایی «نقد چهار» از اجرای این برنامه انصراف داد.این کارگردان سینما علت خداحافظی از برنامه «سینمای ایران» را مشغله کاری عنوان کرد و گفت: «به دلیل اینکه درگیر نوشتن فیلمنامه فیلم جدیدم هستم و علاوه بر آن مدیریت پردیس سینمای «کورش» وقت زیادی از من می‌گیرد و همچنین کتابی در دست چاپ دارم، از اجرای برنامه «سینمای ایران» صرف نظر کردم.»

سردبیر و مجری این برنامه با اعلام اینکه علیرضا شجاع نوری جایگزین او در برنامه «سینمای ایران» خواهد بود یادآور شد: «من در کنار برنامه و در اتاق فکر خواهم بود اما اجرا را به عهده نخواهم داشت. اما هر وقت که لازم باشد در کنار آقای شجاع نوری در برنامه خواهم بود.» این کارگردان در بخش دیگری از حرف‌های خود درباره برنامه «سینمای ایران» و رویکردی که دنبال می‌کند، یادآور شد: «نقد چهار را با این رویکرد آغاز کردیم که یک برنامه تخصصی با رویکرد اطلاع رسانی‌، نقد و آموزش در شبکه چهار داشته باشیم که مخاطبانش تماشاگران علاقه‌مند به سینما باشند. این برنامه تلویزیونی با هدف حمایت از سینمای ایران تولید می‌شود، رسانه ملی هم در این جهت به سینمای ملی کمک می‌کند.»

رضویان همچنین با تاکید بر اینکه برنامه «سینمای ایران» ترجیح می‌دهد جنجالی نباشد، ‌اظهار کرد: «این برنامه تلاش می‌کند یک برنامه متین، ‌سنگین و در خدمت سینما باشد. در این هشت قسمتی که من به عنوان سردبیر و مجری کار کردم با این هدف پیش رفتیم. قطعا در ادامه هم این مسیر را ادامه خواهیم داد.»

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها