تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80538

امین زندگانی و حدیث فولادوند در سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش سینماسینما، انتخاب بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان ادامه دارد و تاکنون حضور امین زندگانی و حدیث فولادوند در این اثر تلویزیونی قطعی است. همچنین در روزهای آتی دیگر بازیگران این سریال نیز نهایی و معرفی خواهند شد.
فیلمبرداری سریال دکتر ماهان پس از نهایی شدن لیست بازیگران آغاز می شود.
خانواده دکتر ماهان داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر ازهمیشه، خسته و ملول کرده است.
از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.
این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیمافیلم ساخته می شود.
قویدل ساخت مجموعه هایی همچون دیوار شیشه ای، شب میگذرد، دولت مخفی، رویای گنجشک ها و روح اله را در کارنامه خود دارد.
همچنین وی فیلم های تلویزیونی همچون در همین نزدیکی، سکوت خدا،راه نجات را کارگردانی کرده است.
قویدل فیلم چاقی را در نوبت اکران دارد.
همچنین بهروز خوش رزم تهیه کننده این اثر تلویزیونی نیز پیشتر تهیه آثاری همچون روزی روزگاری را در کارنامه هنری خود داشته است.
عوامل سریال خانواده دکتر ماهان بدین شرح معرفی می شود:
تهیه کننده: بهروز خوش رزم، کارگردان: راما قویدل، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، نویسنده: نسیم خُراشادی زاده، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلانزاده، طراح صحنه و لباس: سهیلا نعمتی، طراح گریم: عبدالله اسکندری برنامه ریز: سامرند معروفی،دستیار اول کارگردان: امین وجگانی ، عکاس: مهران بی پروا، روابط عمومی: مرتضی رنجبران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها