طی حکم مرتضی میرباقری – معاون سیما – مجید زینالعابدین به سمت مدیریت شبکه پنج (شبکه تهران) منصوب شد.
به گزارش سینماسینما روابط عمومی سیما در توضیح این خبر آورده است : «نظر به انتقال تمام ماموریتهای شبکه تهران (HD) به شبکه پنج سیما، معاون سیما، با توجه به سوابق ارزشمند مجید زینالعابدین، او را به سمت مدیر شبکه پنج (شبکه تهران) منصوب کرد.
بهرهگیری از راهنماییها و کمکهای نهادهای ذیربط در عنوان جدید شبکه پنج، شبکه تهران؛ با توجه به اهمیت این شبکه، که بیانگر اهمیت استان و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور در مجموعه مناسبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی است، از تاکیدات معاون سیما، به مدیر شبکه بود.
ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به مسایل شهروندی، معرفی و شناساندن ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت و استمرار توجه به «اقتصاد مقاومتی» از اهم وظایف محوله در حکم معاون سیما به شمار می رود.
معاون سیما از تلاش های ارزشمند و خلاقانه احسان کاوه مدیر پیشین شبکه تهران صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.»
احسان کاوه شهریور ۹۴ و در دوران ریاست محمد سرافراز به سمت مدیریت شبکه اچدی تهران منصوب شده بود. او پیش از این سمت، مدیریت بخش هنری و تولید شبکه آی فیلم را بر عهده داشت.
مجید زینالعابدین هم که تجربه مدیریت در شبکههای سه و تهران را دارد، مدتی در شبکه پنج با تعریف اقتصادی مدیریت میکرد که بار دیگر با محول شدن تمام ماموریتهای شبکه تهران (HD) به شبکه پنج سیما، او بار دیگر به مدیرت سابق خود بازگشت. زین العابدین در دورهای با رفتن علی اصغر پورمحمدی از شبکه سه سیما، جایگزین وی شده بود.
علی اصغر پورمحمدی، رضا پورحسین و علی برازش از دیگر مدیرانی هستند که با آمدن مرتضی میرباقری به معاونت سیما، به جای قبلی خود در دوره ریاست سید عزت الله ضرغامی بازگشتهاند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دبیر جشنواره فیلم فجر خبر داد؛ اعلام آثار سودای سیمرغ تا پنجم بهمن/ معرفی اعضای هیات انتخاب فجر۴۱
- واکنش عزت الله ضرغامی به سریال جیران حسن فتحی
- ضرغامی: توسعه پلتفرمهای دیجیتال در همراه اول حاصل نگاه خوب و خلاق مدیریتی است
- گزارشی از مجریان برتر صداوسیما/ شاخصهای نظارت و ارزیابی مجریان چیست؟
- ماجرای تذکر ضرغامی به رشیدپور به خاطر سوال توهین آمیز از کروبی
- روایت ضرغامی از شکستن شیشه های سینما قدس توسط گروههای فشار در دهه هفتاد
- انتقاد ضرغامی از برگزاری مراسم ترحیم یدالله صمدی در یک مسجد مختلط!
- یکی از علتهای جذابیت برخی فیلمهای هالیوودی از نگاه رهبر انقلاب
- صداوسیما و هنر ناراضیتراشی از پخش جام جهانی/واکنش جالب ایرنا به اظهارات پورمحمدی
- طعنه تند پورحسین قائم مقام صدا وسیما به رابطه عربستان با آمریکا ومتحدانش
- مدیر جدید شبکه چهار معارفه شد/ تغییر شعار و نام شبکه
- رضا رشیدپور: حتما با بیل گیتس، اردوغان و کوفی عنّان مصاحبه میکنم
- دلیل پخش نشدن برنامه «حالا خورشید» چیست؟
- مدیر شبکه سه سیما تفهیم اتهام شد
- اولین حکم میرباقری به نام معاون سابق سیما/ پورمحمدی دوباره مدیر شبکه سه شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





