مهدی ربیعی بازیگر «لیسانسه ها» با اشاره به ایفای نقش ستوان نعیمی در این سریال بیان کرد که طی برخوردهایی که با پلیس داشته است به او گفته اند که لحن و دیالوگ های وی برایشان جالب است.
به گزارش سینماسینما، مهدی ربیعی بازیگر نقش ستوان نعیمی در سریال «لیسانسهها» که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود درباره این نقش و چگونگی آغاز همکاری اش با سروش صحت گفت: شغل اصلی من طراحی و معماری ساختمان است و به دلیل کار ساختمان سازی اولین بار از من خواستند که یک کارگر افغانستانی را برای یکی از های سریال سروش صحت معرفی کنم و خودم هم در سکانس کوتاهی به عنوان سرکارگر ایرانی حضور داشتم.
در «شمعدونی» تست دادم اما قسمت نشد بازی کنم
وی با اشاره به علاقه خود به حوزه بازیگری اظهار کرد: من از سال ۸۴ کارم را با تئاتر کودک شروع کردم و در این سال ها هم در نمایش های مختلفی بازی کرده ام ولی همیشه دوست داشتم وارد کار تصویر هم بشوم تا اینکه یک روز برای حضور در سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت تست دادم و گریم هم شدم، اما قسمت نبود که در آن اثر بازی کنم.
ربیعی ادامه داد: من همان زمان از سروش صحت درخواست کردم که بتوانم در کار بعدی او حضور داشته باشم و به این ترتیب برای سری اول سریال «لیسانسه ها» با من تماس گرفتند و همزمان با چند نفر دیگر برای ایفای نقش ستوان نعیمی تست دادم. البته حضور اولیه در «لیسانسه ها» در چند سکانس بود که همان زمان به دلیل بازخوردها این نقش پررنگ تر و بعد در «لیسانسه ها ۲» خیلی بیشتر شد.
سروش صحت می خواست ستوان نعیمی متمایز باشد
وی درباره نقش خود نیز توضیح داد: ستوان نعیمی پلیس وظیفه شناسی است که سرعت عمل بالایی دارد و حتی برای اینکه این سرعت حفظ شود دیالوگ هایش فعل ندارد. این لحن و فرم و دیالوگ ها در فیلمنامه مشخص شده بود ولی من هنگام تست دادن سعی کردم کمی اغراق را در کارم بیشتر کنم.
بازیگر «لیسانسه ها» یادآور شد: علت اینکه این پلیس به این شکل ظاهر شد تمایزی بود که سروش صحت می خواست در سریال وجود داشته باشد و هدف این بود که این پلیس خاص نشان داده شود.
برای اینکه جلوی دوربین بروم لحظه شماری می کردم
وی با اشاره به بازخوردهای مردم از نقش خود توضیح داد: برخوردهای مردم خیلی خوب است گاهی عده ای به من می گویند که فرزندشان در منزل دیالوگ های مرا تکرار می کند. از همه مهمتر خود پلیس است که تا به حال هر کسی مرا دیده، از این نقش و لحن و دیالوگ های آن راضی بوده است. حتی یک بار یکی از نیروهای راهنمایی و رانندگی بیان کرد که برایش جالب است که وقتی این ستوان نیروی کمکی می خواهد هنوز بیسیم را قطع نکرده نیروها می رسند.
رفیعی با اشاره به تلاش های خود برای بازی در مقابل دوربین بیان کرد: این اولین کار تصویری من است و بسیار از سروش صحت ممنونم که این فضا را ایجاد کرد تا در اولین کارم اینقدر دیده شوم. من پیش از این دوره های بازیگری دیده بودم و برای اینکه جلوی دوربین بروم لحظه شماری می کردم حتی جاهای مختلفی تست دادم و افراد زیادی از من خواستند هزینهای برای بازیگر شدن بپردازم اما من در شان خود نمی دیدم که چنین کاری را انجام دهم.
وی در پایان بیان کرد: دوست دارم مسیرم را در بازیگری به خوبی ادامه دهم و یکی از کسانی که علاقمندم با او بازی کنم محسن تنابنده است. در همین مدت کوتاه هم دو نقش پلیس به من پیشنهاد شد و برای همه اینها از سروش صحت ممنونم؛ البته نه به این دلیل که این فضا را برای من مهیا کرد بلکه من شاهد بوده ام که وقتی در کار خود تست می گیرد اگر فرد واقعا استعداد داشته باشد او را میپذیرد و بسیار هم با آرامش و نرمی با اشتباههای افراد برخورد می کند.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به «اکنون»/ هنرِ شنیدن
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- تاثیر جالب برنامه اکنون سروش صحت بر رونق بازار کتاب
- مدیر پلتفرم فیلیمو خبر داد؛ دریافت ابلاغیه شکایت صداوسیما به دلیل پخش فوتبال و «جوکر» و چند سریال
- توضیح روابط عمومی ساترا درباره توقیف برنامه سروش صحت
- مالکیت معنوی «کتاب باز» برای صداوسیما است؛ توقیف برنامه سروش صحت پس از انتشار اولین قسمت
- آغاز پیش فروش فیلم سروشصحت/ «سال گربه» آنلاین اکران میشود
- همکاری دوباره احسان عبدیپور با سروش صحت در «اکنون»
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- انتشار اولین عکسها از مجموعه جدید سروش صحت
- «بیبدن» به اکران آنلاین رسید
- خانواده قاتل از «بیبدن» شکایت میکنند؟
- یک فانتزی دوست داشتنی/ نگاهی به فیلم «صبحانه با زرافهها»
- صبحانه لذیذ/ نگاهی به فیلم «صبحانه با زرافهها»
- «صبحانه با زرافهها»ی سروش صحت؛ دومین گام در عینِ صحت
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- فوت بازیگر آمریکایی؛ ریچارد چمبرلین درگذشت
- بزرگداشت رخشان بنیاعتماد برگزار شد
- نگاهی به فیلم عزیز؛ فیلمی قابل احترام
- عیدی ویژه همراه اول بهمناسبت عید فطر
- پرفروشهای سینما در هفته اول نوروز/ هیچ کدام از فیلمهای نوروزی، یک میلیون تماشاگر نداشتند
- آکادمی اسکار عذرخواهی کرد
- «میراث» در جشنواره هاتداکس رقابت میکند
- تازهترین ساخته هادی محقق به چین میرود/ اولین حضور جهانی «دِرنو» در جشنواره پکن
- یک جایزه برای آیدا پناهنده؛ جشنواره فرانسوی به «در انتهای شب» جایزه داد
- یک واکنش دیرهنگام؛ بیانیه آکادمی داوری در پی خشونت علیه برنده اسکار
- پس از ۴ دهه برگزاری در یوتا؛ جشنواره ساندنس به کلرادو میرود
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- «داستان سلیمان»؛ یک داستان واقعی از هزاران پناهجوی جهان
- «یک نبرد پس از دیگریِ» دیکاپریو کوتاهتر شد!
- یک عشق بی رحم،مجازات اعدام را در بریتانیا لغو کرد
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- اسرائیل، کارگردان برنده اسکار را بازداشت کرد
- یک جایزه برای مجری اسکار؛ کونان اوبراین، جایزه مارک تواین را گرفت
- برای دستاوردهای یک دهه فعالیت حرفهای؛ بالاترین تجلیل سینمایی بریتانیا از تام کروز
- داوری فیلمساز ایرانی در جشنواره مورد تایید اسکار
- نگاهی به «اکنون»/ هنرِ شنیدن
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- «روایت ناتمام سیما» قاچاق شد/ علیرضا صمدی: خواهش میکنم نسخه غیرقانونی را نبینید
- نقدچیست؟ منتقدکیست؟
- نوروز موسیقایی با فیدیبو؛ برنامه فستیوال موسیقی «گوشه» اعلام شد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- «بیصدا حلزون»؛ تلخی میان تصمیم و تسلیم
- «سلب مسئولیت»؛ کابوسی پنهانشده پشت نور