الهام پاوه نژاد، از جمله بازیگرانی است که فیلم ها و سریال های گوناگونی را در پرونده کاری خود دارد. او از دهه هفتاد تا کنون در کارهایی چون «همسران»، «مدرسه مادربزرگ ها»، «تصویر یک رویا»، «نیمکت»، «بیداری»، «گاوصندوق»، «یلدا»، «هفت سنگ»، «زندگی با چشمان بسته»، «دیشب باباتو دیدم آیدا» و… ایفای نقش کرده است.
به گزارش سینماسینما، پاوه نژاد امسال بعد از سریال «هفت سنگ» در سالی که گذشت، حضور کمرنگی در دنیای تصویر داشت. وی در همین راستا، پیرامون تولیدات تلویزیونی و فضایی که از لحاظ کاری در این سال داشت، گفت: واقعیت این است که من خیلی پیگیر برنامه ها و تولیدات موجود در تلویزیون نبودم. اما با توجه به آن هایی که می دیدم، می توانم بگویم که اوضاع خوب نبود و حضور افراد کاربلد نسبت به گذشته در این رسانه کم بود. امسال تقریباً اتفاق خوشی که جلب نظر کند، رخ نداد و چیزی نبود که نقطه عطف در تلویزیون محسوب شود. در همین مسیر بالتبع پیشنهادات هم ضعیف بودند و کاری که آدم را ترغیب به حضور در آن کند، وجود نداشت. بازیگر سریال «یلدا» در ادامه با اشاره به سطح پیشنهادات موجود گفت: در کل پیشنهاداتی که وجود داشتند علاوه بر ضعف، آن قدر سطحی بودند، که خود من حاضر به پذیرش آنها نبودم. در زمانی در تلویزیون تولیداتی وجود داشت که اگر حتی آنها را نمی دیدی، آن قدر تعریفش را از این و آن می شنیدی که ترغیب می شدی تا ببینی چه کاری است که در این اندازه سر و صدا به پا کرده، اما مدت ها است که دیگر چنین رخدادی در این رسانه دیده نشده است.
پاوه نژاد این اوضاع را عامل بیکاری بسیاری از بازیگران خواند و افزود: همین شرایط که امروز وجود دارد باعث شده تا به علت بحران کار، عده ای سراغ شبکه هایی چون جم بروند. خیلی از آنها دنبال مسائل حاشیه ای نبوده اند و تنها می خواستند کار کنند و دیده شوند. آن قدر بحران و امنیت شغلی در این کار وجود دارد که عده ای حاضر می شوند تا برای گریز از آن آتش پیشینه و اسمی که دارند بزنند.
او اضافه کرد: من همانطور که گفتم از جزئیات اوضاع امسال بی خبر هستم اما در کل ماحصل چیزی که دیده ام جالب نبوده و با وجود بحث بودجه و کمبود آن کم و بیش تولیدات کم و بی کیفیتی ارائه می شود.
وی همچنین در خصوص پیش بینی وضعیت تلویزیون در سال آینده عنوان کرد: من هیچ پیش بینی نمی توانم کنم فقط می توانم بگویم که امیدوارم اوضاع بهتر شود و شاهد تولیدات قوی تر و مخاطب پسندی باشیم. ترجیح خود من هم برای آینده کاریم بر این است تا کارهایی که برای خوم ارزشمند باشند را نبینم، آنها را نپذیرم. در این مدت هم فعلاً مشغول تئاتر و تدریس هستم.
منبع: بانی فیلم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به بهانه پایان سریال «شکارگاه»/ متخصص روایتهای طولانی اما بیملال
- با بالا گرفتن بحران کرونا؛ الهام پاوهنژاد اجرای «کافه پولشری» را به تعویق انداخت
- کارگردان نمایش «عاشقانههای خیابان»: حرف نزدن درباره یک آسیب اجتماعی، راهحلی برای مساله نیست
- «عاشقانههای خیابان» روایتی از زنان دستفروش مترو
- مهراب قاسمخانی و الهام پاوهنژاد به دادگاه احضار شدند
- گزارش تصویری سینماسینما از اکران خصوصی بدون تاریخ بدون امضا
- روایت زیباکلام، کلباسی و الهام پاوه نژاد از مناطق زلزله زده
- در جشن تولد ۶۰ سالگی/ مهرانه مهینترابی: همه ما به هم وابستهایم
- پست اینستاگرامی الهام پاوه نژاد و هدیه تهرانی درباره مردانگی کُردها
- توهین به بازیگر زن به دلیل حمایت از روحانی
- دعوت به صرف یک فنجان قهوه و شنیدن عاشقانههای یک زن / گفتوگو با الهام پاوهنژاد
- در سینماسینما بشنوید/ لحظاتی از صدای مجموعه «خانه سبز»
- یک بازیگر دیگر هم رماننویس شد
- افشاگری خانم بازیگر/ متنی که بازیگر سریال همسران در اینستاگرام منتشر کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





