تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 2742

با مشخص شدن تیم جدید برنامه هفت، انتشار اخبار ضدونقیض درباره این برنامه همچنان ادامه دارد. سپردن تهیه کنندگی  این برنامه سینمایی به داماد معاون سیما و محوریت بهروز افخمی، نشان از آن داشت که روی آنتن رفتن این برنامه به این سادگی میسر نخواهد بود. خبر زنده نبودن برنامه هم علاقه مندان سینما را بیش از قبل از این برنامه ناامید کرد. حالا خبر می رسد که “هفت” تا بعد از ایام عزاداری محرم روی آنتن نخواهد رفت. جالب آنکه نشست خبری افخمی نیز هرگز برگزار نشد تا بیش از پیش این ظن تقویت شود که دست تیم جدید برنامه خالی است. خبرگزاری مهر که قرار بود نشست خبری افخمی را برگزار کند و طبعا به تیم جدید هفت نزدیک است، اطلاعات تازه ای درباره این برنامه منتشر کرده است.

 

تاخیر در پخش «هفت» تا محرم/ بخش هایی از برنامه زنده خواهد بود

خبرگزاری مهر نوشت: برنامه «هفت» که قرار بود جمعه این هفته روی آنتن برود ممکن است پخش آن تا بعد از ایام عزاداری در ماه محرم به تعویق بیفتد.
در این چند سال «هفت» تنها برنامه جدی سینمای ایران در قاب تلویزیون بوده است که از شبکه سه سیما روی آنتن می رفت. این برنامه دو سال با اجرای فریدون جیرانی پخش شد و بعد به یک باره با خداحافظی او از «هفت» و گمانه زنی ها درباره پخش دوباره این برنامه، محمود گبرلو را بر صندلی سردبیری و اجرا دید.

حضور گبرلو اگرچه مورد رضایت اهالی سینما و منتقدان نبود و به اجرای خنثای این برنامه اعتراض می شد، اما از جمله اقدامات گبرلو در «هفت» دعوت از سینماگرانی بود که شاید در این سال ها در قاب تلویزیون دیده نشده بودند.

به هر حال با همه نقاط ضعف و قوت «هفت» تنها برنامه تخصصی تلویزیون در زمینه سینما محسوب می شد و حالا تنها برنامه سینمایی کشور در قاب تلویزیون چند ماه است که متوقف شده و تکلیف آن همچنان مشخص نیست.

با متوقف شدن برنامه «هفت» در ابتدای تابستان غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما از تغییراتی اجتناب ناپذیر در برنامه سخن گفت: تغییراتی که هنوز مشخص نیست قرار است چه اهدافی را دنبال کند و رویکردهای آن به چه سمتی باشد.

در هفته ای که گذشت نام بهروز افخمی به عنوان سردبیر برنامه مطرح شد و اگرچه این نام امروز به عنوان سردبیر و مجری برنامه به قطعیت رسیده است اما «هفت» هنوز نمی تواند روی آنتن برود.

تیم جدید برنامه «هفت» که طرح اولیه آن توسط محمدحسین رضوی به شبکه سه ارایه شد و قرار بود با تهیه کنندگی وی تولید شود، آیتم ها و بخش های مختلف این برنامه را تهیه کرده بود و قرار بود برنامه فردا جمعه سوم مهرماه روی آنتن برود اما پخش برنامه دوباره به تعویق افتاد و احتمالا قرار است برنامه بعد از ایام سوگواری در محرم به پخش برسد.

اما آنچه مسلم خواهد بود این است که در دوره جدید اجرای «هفت» دیگر به صورت انحصاری در اختیار یک نفر نخواهد بود و قرار است بخش های مختلف برنامه با حضور مجریان مختلف و کارشناسان همان حوزه ها اجرا شود.

همچنین مدیران شبکه سه سیما درباره پخش زنده و تولیدی برنامه تصمیم جدی نگرفته اند با این حال ممکن است پخش برنامه ترکیبی از این دو باشد و قسمت هایی از برنامه به صورت تولیدی تهیه شود و بخش هایی که با حضور مهمانان انجام می شود زنده روی آنتن برود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها