جمشید گرگین بازیگر و مجری پیشکسوت با اشاره به تعداد زیاد شبکه های تلویزیون بیان کرد که در این شبکه ها برنامه های همسان و مشابه زیادی وجود دارد.
به گزارش سینماسینما، جمشید گرگین درباره اینکه این روزها چقدر تلویزیون را دنبال می کند گفت: من تلویزیون را خیلی دنبال نمی کنم مگر اینکه مسابقه فوتبال خارجی داشته باشد و البته در میان ورزش ها والیبال های ایرانی را نگاه می کنم.
وی ادامه داد: خیلی کم سایر برنامه های تلویزیون را می بینم، چند بار صبح ها برنامه رضا رشیدپور را دیدم و حس کردم حرف های خوبی می زند که در تلویزیون چندان گفته نمی شود و از این حیث محتوای خوبی دارد.
این مجری و برنامه ساز با اشاره به علاقه اش به رادیو اظهار کرد: رادیو را بیشتر از تلویزیون دنبال می کنم چراکه صداقت رسانه رادیو از تلویزیون بیشتر است. شما کلام را می شنوید و نیازی نیست آرایه های صحنه، نور، دکور و… نظرتان را جلب کند.
گرگین اضافه کرد: وسایل صحنه باید در ارتباط با کلام گوینده باشد ولی در تلویزیون اینگونه نیست. از طرف دیگر فکر می کنم برنامه ساز در رادیو دستش بازتر است چون برنامه ها با امکانات کم ساخته می شوند و لزوما نیازی به بودجه های بالا نیست.
وی با اشاره به شبکه هایی که گوش می کند، یادآور شد: در ماشین که هستم برنامه های مختلفی از شبکه های رادیو ورزش، رادیو جوان، رادیو فرهنگ و… گوش می کنم. یکی از ایرادهایی که فکر می کنم هم به رادیو و هم به تلویزیون وارد است تعداد زیاد شبکه هاست. تعداد زیاد شبکه ها باعث شده همسانی برنامه ها افزایش یابد و من نمی دانم سیاست مدیران بر چه مبناست. فکر می کنم اگر قرار باشد مطلبی یا پیامی گفته شود می توان با چند شبکه با برنامه های متنوع بیانش کرد تا اینکه در تعداد زیادی شبکه با برنامه هایی شبیه به هم و تکراری از آنها گفت.
این برنامه ساز در پایان توضیح داد: برنامه های زیادی با این وسعت شبکه ها ساخته می شود اما کیفیت برای مسئولان اهمیتی ندارد برای آنها نیروهای کاری هم مهم نیستند و توجهی ندارند که به طور مثال یک نفر چقدر سابقه و پیشینه دارد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نقدی علمی بر عملکرد صدا و سیما
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- سروش صحت و کتاب باز با سالن پر در کانادا؛ آقای تلویزیون! کی ضرر میکند، من یا تو؟
- کانون کارگردانان سینما بیانیه داد؛ نمایش خانگی تعطیل خواهد شد/ هشدار کانون کارگردانان سینما به مجلس
- رفتار غیرمرسوم صداوسیما در قبال یک سریال نمایش خانگی
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- سلیم غفوری قائممقام معاون سیما شد/ صادق یزدانی حکم گرفت
- آیا وزارت ارشاد همچنان پای مواضع خود میماند؟
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- واکنش کارگردان «دینامیت» به نامه ساترا؛ من همچنان به صحت این نامه شک دارم/ این نامه تفرقه برانگیز است
- واکنش تهیهکننده «یاغی» به نامه ساترا/ این نامه تلاشی برای محدود کردن پلتفرمهای داخلی است
- پخشکننده فیلم: «چپ، راست» آماده اکران است/ موضع نامشخص صداوسیما در برابر فیلمها
- گلایه از پخش نشدن تیزرهای «لامینور» در تلویزیون/ مهرجویی: رفتار تلویزیون با سینما شرمآور است
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





