تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 49225
پخش آخرین آرای نظرسنجی برنامه این هفته «۹۰» ساعت ۲:۵۸ دقیقه بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و بیش از یک میلیون و ۸۳۵هزار نفر در نظرسنجی شرکت کردند که ۹۴ درصد بینندگان از عملکرد این برنامه در سال ۹۵ راضی بودند و ۵ درصد مخاطبان از این برنامه رضایت نداشتند.

به گزارش سینماسینما، آخرین برنامه «۹۰» امسال با محوریت بررسی هفته بیست و چهارم لیگ برتر و هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه گذشته به روی آنتن رفت.

عادل فردوسی‌پور اعلام کرد، برنامه بعدی «۹۰» دوشنبه هفت فروردین سال آینده پخش خواهد شد و در ابتدا سوال مسابقه پیام کوتاه با موضوع نظر مردم درباره برنامه ۹۰ در سالی که گذشت پخش شد.

عادل فردوسی‌پور در ابتدای برنامه با ابراز ناراحتی و تعجب از خبر درگذشت علی معلم، فقدان وی را به جامعه سینما و به ویژه همسرش تسلیت گفت و در عین حال تأکید کرد: این هنرمند، این آدم رسانه‌ای، این تهیه‌کننده، مجری و صاحب مجله دنیای تصویر و کسی که بسیار خوش‌تیپ بود، با انگشترهایی که همیشه به دستش داشت، باورم نمی‌شود که از میان ما رفت!

فردوسی‌پور سپس آخرین پیامی که علی معلم در یادداشت خود به عنوان سردبیر مجله دنیای تصویر نگارش کرده بود برای مخاطبان خواند و زمان مراسم تشییع پیکر علی معلم را چهارشنبه، ۲۵ اسفند ماه از مقابل خانه سینما اعلام کرد.

مجری «۹۰» در بخش دیگری از این برنامه بر برگزاری چهارشنبه‌سوری ایمن تأکید کرد و گفت:‌ به احترام آتش‌نشانان که این همه برایشان غصه خوردیم، روز چهارشنبه‌سوری از خودتان مراقبت کنید. چهارشنبه‌سوری را مراعات کنید و در حد همان آیین سنتی از آتش بپرید و شادی کنید. واقعا آتش‌نشانان ما گناه دارند. متأسفانه در راستای این اتفاقات هفت نفر هم در استان اردبیل جان خود را از دست دادند. پس شب شاد، آرام و ایمن کنار خانواده داشته باشید.

او در پایان گفت:‌ ان‌شاءالله سال ۹۶ سال خوبی برای همه باشد. سال ۹۵ اتفاقات تلخی را پیش‌رو داشتیم و افراد زیادی را از دست دادیم.

ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها