تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23449

ضرغامی«عزت‌الله ضرغامی» در حاشیه همایش رسانه‌ای “سوگند به قلم” که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، نسبت به آینده سازمان صدا وسیما ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سینماسینما، رییس اسبق سازمان صداوسیما و عضو عالی شورای عالی فضای مجازی درباره فعالیت‌های صداوسیما در فضای مجازی و اینکه اقداماتی صورت گرفته یا نه؟: رهبر معظم انقلاب در متن حکم رییس فعلی سازمان صداوسیما به ضرورت و اهمیت فضای مجازی و فعالیت‌های رسانه ملی در این حوزه اشاره فرموده‌اند.

وی افزود: تاجایی که من مطلع هستم، مطالعات و اقدامات خوبی برای انجام فرامین مقام معظم رهبری در این حوزه صورت گرفته و حتما سازمان صداو سیما به عنوان یک تولیدکننده‌ی بسیار مقتدر، می‌تواند بخش زیادی از نیازهای مخاطبان در حوزه فضای مجازی را فراهم کند.

رییس اسبق صداوسیما در جواب هشدارهای برخی که مدعی هستند شبکه‌های ماهواره‌ایِ فارسی‌زبان توانسته‌اند بر قشر زیادی از جامعه تاثیر بگذارند، اظهار کرد: من اصلا این ادعا را قبول ندارم. صدا و سیما یک تولیدکننده مقتدر است و ارتباط خوبی با جامعه دارد و اگر رسانه‌های ماهواره‌ای به خاطر تک برنامه‌هایی، توانایی تاثیرگذاری بر بخش کوچکی از جامعه را دارند، به هیچ وجه با گستردگی و تاثیرگذاری رسانه ملی قابل مقایسه نیست.

وی در پایان درباره وضعیت فعلی و آینده صداوسیما تاکید کرد: من راجع به صداوسیما صحبتی نمی‌کنم، چون این سازمان خود دارای صاحب است؛ ولی درباره آینده آن می‌توانم بگویم که به آینده صداوسیما خوشبینم.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها