برنامه گفتگو درامای «رخ به رخ» در سومین قسمت خود که جمعه ۱۴ آبان ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن میشود میزبان سیاوش طهمورث بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود.
به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانهای برنامه، «رخ به رخ» در قالب یک گفتگو درامای تلویزیونی با اجرای امیرعلی دانایی این بار میزبان سیاوش طهمورث میشود که یکی از آخرین هنرنماییهای به یاد ماندنی این بازیگرِ پیشکسوت ایفای نقش در سریالهای «شرم» و « زخم کاری» بود.
روایت در «رخ به رخ» هر بار شکل متفاوتی پیدا میکند. این تفاوت متناسب با سبک زندگی مهمان شروع میشود تا شیوه میزبانی امیرعلی دانایی، اما مهمترین وجه افتراق آن عکسالعمل مهمان است که مخاطب را با وجهی متفاوت از او آشنا میکند.
در «رخ به رخ»مهمانان برنامه در حوزههای مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و … انتخاب شدهاند و تمام بخش های برنامه با سوالاتی طراحی شده که هدف آن رو به رو شدنِ بدون واسطه با احساسات مختلف آدمی است.
گفت و گو درامای «رخ به رخ» برنامه جدید گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاه در آیینه/ یادداشتی درباره برنامه «رخ به رخ»
- معرفی برنامههای شبکه دو به مناسبت عید فطر
- سیاوش طهمورث به «تماس» پیوست
- سیاوش طهمورث در گفتگو با موزه سینما: تئاتر زمینهساز همهی هنرهای نمایشی است + ویدئو
- ششمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حسین سلیمانی مهمان این هفته «رخ به رخ»
- معرفی برنامههای جدید شبکه دو در فصل پائیز
- ترانه تیتراژ «رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق منتشر شد
- سیاوش طهمورث به شبنشینی زمستانی «دست در دست» میرود
- گفتوگو با سیاوش طهمورث/ اوضاع خراب تئاتر شهر اصلا در شان یک هنرمند نیست
- سیاوش طهمورث نمایش مولانا را روی صحنه میبرد
- مرضیه برومند و سیاوش طهمورث در ماه تیتی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





