برنامه گفتگو درامای «رخ به رخ» در سومین قسمت خود که جمعه ۱۴ آبان ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن میشود میزبان سیاوش طهمورث بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود.
به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانهای برنامه، «رخ به رخ» در قالب یک گفتگو درامای تلویزیونی با اجرای امیرعلی دانایی این بار میزبان سیاوش طهمورث میشود که یکی از آخرین هنرنماییهای به یاد ماندنی این بازیگرِ پیشکسوت ایفای نقش در سریالهای «شرم» و « زخم کاری» بود.
روایت در «رخ به رخ» هر بار شکل متفاوتی پیدا میکند. این تفاوت متناسب با سبک زندگی مهمان شروع میشود تا شیوه میزبانی امیرعلی دانایی، اما مهمترین وجه افتراق آن عکسالعمل مهمان است که مخاطب را با وجهی متفاوت از او آشنا میکند.
در «رخ به رخ»مهمانان برنامه در حوزههای مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و … انتخاب شدهاند و تمام بخش های برنامه با سوالاتی طراحی شده که هدف آن رو به رو شدنِ بدون واسطه با احساسات مختلف آدمی است.
گفت و گو درامای «رخ به رخ» برنامه جدید گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاه در آیینه/ یادداشتی درباره برنامه «رخ به رخ»
- معرفی برنامههای شبکه دو به مناسبت عید فطر
- سیاوش طهمورث به «تماس» پیوست
- سیاوش طهمورث در گفتگو با موزه سینما: تئاتر زمینهساز همهی هنرهای نمایشی است + ویدئو
- ششمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حسین سلیمانی مهمان این هفته «رخ به رخ»
- معرفی برنامههای جدید شبکه دو در فصل پائیز
- ترانه تیتراژ «رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق منتشر شد
- سیاوش طهمورث به شبنشینی زمستانی «دست در دست» میرود
- گفتوگو با سیاوش طهمورث/ اوضاع خراب تئاتر شهر اصلا در شان یک هنرمند نیست
- سیاوش طهمورث نمایش مولانا را روی صحنه میبرد
- مرضیه برومند و سیاوش طهمورث در ماه تیتی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





