به گزارش سینماسینما، مجید افشاری مجری برنامه «ایرانیوم» که در دو روز گذشته به دلیل نحوه برخوردش با ایرج ملکی که مهمان این برنامه بود با واکنش های متفاوتی روبه رو شده بود، در اینستاگرام نوشت: «خوشحالم که ایرانیوم توانسته است در مدت زمانی کوتاه مخاطب زیادی به دست آورد به طوری که حجم وسیعی از ادم ها از طیف های مختلف درباره این برنامه اظهار نظر می کنند.
بعد از پخش برنامه دو روز قبل برخی از دوستان صحبت هایی مطرح کردند که جای تامل داشت و خود ما را به فکر فرو برد، برخی گلایه داشتند که ما با دعوت از اقای ایرج ملکی اقدام به تمسخر ایشان کرده ایم.
واقعیت امر این است که تیم برنامه سازی ایرانیوم به هیچ وجه چنین قصدی نداشته و اگر چنین حسی به شما دست داده بسیار متاسفم و از صمیم قلب از کسانی که چنین برداشتی دارند عذرخواهی می کنم. ایرانیوم از اولین قسمت برای خود یک اصل اساسی داشت و ان هم احترام به مخاطبان و مهمانان برنامه با هر نوع نگاه و سلیقه ای بود سعی کردیم در برنامه دو روز قبل هم این اصل را رعایت کنیم و در کمال ادب با مهمانمان حرف بزنیم اما حواشی پیش امده برای ما تلنگری بود تا بیش از پیش حواسمان را جمع کنیم.
خوشحالم در جامعه ای زندگی می کنم که با تمام کمی و کاستی هایش مهمترین دغدغه مردم و علی الخصوص اهالی رسانه و هنرمندانش حفظ اصول اخلاقی است.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجید افشاری از تجربه خبرنگاری تا اجرایش در «شما و آی فیلم» میگوید
- نگاهی به تمام حواشی برنامه جنجالی این روزهای تلویزیون
- وقتی لیلای سریال «پدر» با نمونه واقعیاش روبهرو میشود
- کمدین «خندوانه» مجری شبکه سه شد
- شوخی با ژن خوب، مدیریت جهانی، پیامک های روحانی و … در خنداننده شو/ فیلم
- انتقاد یک روزنامه اصولگرا از شوخی های «خندوانه»/اینجا خانواده نشسته ها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





