مدیر گروه ورزش شبکه سه گفت: دو سال قبل امتیاز پخش بازیهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ را سازمان صداو سیما خریداری کرده است.
به گزارش سینماسینما، «حسین آقازمانی» اظهار کرد: از دو سال قبل سازمان صداوسیما با خرید امتیاز پخش بازیهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶، پیشبینی لازم را برای پخش این بازیها داشته است.
وی درباره اخباری مبنی بر پخش نشدن این بازیها از سیما به دلیل کمبود اعتبارات گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و خوشبختانه با برنامهریزی و پیشبینی خوبی که صورت گرفته است، بزودی تجهیزات مفصل فنی سازمان به شهر ریو در برزیل ارسال خواهد شد.
آقازمانی با اعلام این خبر که تمام رقابتها و حتی رشتههایی که ایران در آن حضور ندارد مطابق با موازین سازمان امکان پخش دارد، اضافه کرد: تلاش مجموعه مدیران، کارشناسان و تهیهکنندگان برای پوشش گسترده و مطلوب مسابقات قهرمانان ایران در بازیهای المپیک و پارالمپیک است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- احسان علیخانی برای ادامه عصر جدید شرط گذاشت
- واکنشهایی به حرفهای حاشیهساز داور عصر جدید
- ظاهر متفاوت مجری و داوران برنامه «عصر جدید»/ حذف یک شرکتکننده به دلیل تست کرونای مثبت
- آیا همکاری رضا رشیدپور و شبکه سه به سکانس آخر رسیده است؟
- امان از تیغ تیز سانسور/ نگاهی به حذفیات اخیر در تلویزیون و انتقادها
- تصاویر جدید از سریال «ستارخان»
- انتقاد کیهان از حضور پرتعداد گزارشگران ورزشی در روسیه
- واکنش روزنامه جوان به بازگشت برنامه «رادیو هفت» به تلویزیون
- پست اینستاگرامی باران کوثری درباره ممیزی تازه تلویزیون برای پخش تصویرش
- توضیحات جواد رضویان درباره شایعه خداحافظیاش از تلویزیون
- پایان فیلمبرداری «محکومین» تا اواسط دی ماه
- اظهارات درویش درباره «رستاخیز»:مشکل فیلم فراتر از گمانهزنی رسانهای است
- «سرزمین کهن» بازهم از شبکه سه پخش نشد
- شبکه دو در ماه رمضان با «پدر» به استقبال تماشاگران میرود
- علت جدایی جنابخان از «خندوانه» مشخص شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





