مهران رجبی درباره سریال «۸۷ متر» که به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته می شود، عنوان کرد مثل «روزگار قریب» سریال خوبی خواهد شد.
به گزارش سینماسینما، مهران رجبی درباره کارهایی که اکنون مشغول بازی در آنهاست، بیان کرد: این روزها درگیر دو مجموعه تلویزیونی «مرد» و «۸۷ متر» هستم که به تناوب سر این ۲ پروژه حضور می یابم.
وی به اختصار توضیحی درباره هر یک از این مجموعه ها ارایه کرد و گفت: سریال «مرد» به کارگردانی فریدون حسن پور در دیلمان گیلان ساخته می شود که البته نام «مرد» موقت است و بعدا تغییر پیدا می کند. من چند وقت است که درگیر این مجموعه هستم و حدود چهار ماه دیگر ضبط و تصویربرداری آن ادامه خواهد داشت.
بازیگر سریال «سرزمین کهن» عنوان کرد: در حال حاضر فشار کاری من در سریال «مرد» کمتر شده است با این حال باید از هر ۱۰ روز ۲ روز را آنجا باشم و برنامه ریزی می کنم. البته حضور در سریال «مرد» و این رفت و آمد به شمال کشور یک ویژگی داردکه دیگر شلوغی های تهران را نمی بینم.
این بازیگر همچنین درباره سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری نیز توضیح داد: همچنین این روزها در تهران مشغول ضبط و همکاری با سریال جدید کیانوش عیاری هستم که من ۲ ماه است وارد آن شده ام. تفاوت این سریال با «مرد» در این است که ما هنوز فیلمنامه ای نداریم و کیانوش عیاری در ذهنش این سیناپس ها را دارد و برپایه آن روزها کار می کنیم.
رجبی اضافه کرد: ما در سریال «روزگار قریب» هم البته هیچ شماره سکانس و صحنه ای نداشتیم و بعد دیدیم که چه کار خوبی در آمد بنابراین لزومی هم به وجود فیلمنامه نیست.
بازیگر سریال «لیسانسه ها» و «دردسرهای عظیم» درباره بازی این روزهای خود گفت: این روزها من و علی دهکردی جلوی دوربین هستیم و سریال در خیابان قنبرزاده ضبط می شود.
وی در پایان گفت: نمی توانم اکنون درباره نقش و داستان سریال توضیحی دهم اما مردم می توانند مثل «روزگار قریب» منتظر یک سریال خوب و جذاب از «۸۷ متر» باشند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت کیانوش عیاری با نمایش «شبح کژدم»
- یادداشت «کیانوش عیاری» در سوگ ناصر تقوایی
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- یک نمایش برای «خانه پدریِ» کیانوش عیاری
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
- واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»؛ از نمایش غیرقانونی اثرم ناراضی هستم
- نوبت فیلم کیانوش عیاری شد؛ انتشار نسخه قاچاق از فیلم توقیفی «کاناپه»
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- سرنوشت نامعلوم سریال کیانوش عیاری/ چرا تلویزیون ۸۷ متر را گردن نمیگیرد؟
- نشست «بررسی ارتباط میان کتاب و سینما»؛ کیانوش عیاری: نمیدانم اگر سینما نباشد باید چه کار کنم؟
- نگاهی به کارنامه فیلمسازی کیانوش عیاری
- «بودن یا نبودن» و تبدیل خشونت به امید/ عیاری نمونهای از عیار شرافت در سینمای ایران است
- عیاری یک شگفتی در سینمای ایران است/ کیارستمی و عیاری پیش از هنر سینما، خود را کشف کردند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





