مهران رجبی درباره سریال «۸۷ متر» که به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته می شود، عنوان کرد مثل «روزگار قریب» سریال خوبی خواهد شد.
به گزارش سینماسینما، مهران رجبی درباره کارهایی که اکنون مشغول بازی در آنهاست، بیان کرد: این روزها درگیر دو مجموعه تلویزیونی «مرد» و «۸۷ متر» هستم که به تناوب سر این ۲ پروژه حضور می یابم.
وی به اختصار توضیحی درباره هر یک از این مجموعه ها ارایه کرد و گفت: سریال «مرد» به کارگردانی فریدون حسن پور در دیلمان گیلان ساخته می شود که البته نام «مرد» موقت است و بعدا تغییر پیدا می کند. من چند وقت است که درگیر این مجموعه هستم و حدود چهار ماه دیگر ضبط و تصویربرداری آن ادامه خواهد داشت.
بازیگر سریال «سرزمین کهن» عنوان کرد: در حال حاضر فشار کاری من در سریال «مرد» کمتر شده است با این حال باید از هر ۱۰ روز ۲ روز را آنجا باشم و برنامه ریزی می کنم. البته حضور در سریال «مرد» و این رفت و آمد به شمال کشور یک ویژگی داردکه دیگر شلوغی های تهران را نمی بینم.
این بازیگر همچنین درباره سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری نیز توضیح داد: همچنین این روزها در تهران مشغول ضبط و همکاری با سریال جدید کیانوش عیاری هستم که من ۲ ماه است وارد آن شده ام. تفاوت این سریال با «مرد» در این است که ما هنوز فیلمنامه ای نداریم و کیانوش عیاری در ذهنش این سیناپس ها را دارد و برپایه آن روزها کار می کنیم.
رجبی اضافه کرد: ما در سریال «روزگار قریب» هم البته هیچ شماره سکانس و صحنه ای نداشتیم و بعد دیدیم که چه کار خوبی در آمد بنابراین لزومی هم به وجود فیلمنامه نیست.
بازیگر سریال «لیسانسه ها» و «دردسرهای عظیم» درباره بازی این روزهای خود گفت: این روزها من و علی دهکردی جلوی دوربین هستیم و سریال در خیابان قنبرزاده ضبط می شود.
وی در پایان گفت: نمی توانم اکنون درباره نقش و داستان سریال توضیحی دهم اما مردم می توانند مثل «روزگار قریب» منتظر یک سریال خوب و جذاب از «۸۷ متر» باشند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت کیانوش عیاری با نمایش «شبح کژدم»
- یادداشت «کیانوش عیاری» در سوگ ناصر تقوایی
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- یک نمایش برای «خانه پدریِ» کیانوش عیاری
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
- واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»؛ از نمایش غیرقانونی اثرم ناراضی هستم
- نوبت فیلم کیانوش عیاری شد؛ انتشار نسخه قاچاق از فیلم توقیفی «کاناپه»
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- سرنوشت نامعلوم سریال کیانوش عیاری/ چرا تلویزیون ۸۷ متر را گردن نمیگیرد؟
- نشست «بررسی ارتباط میان کتاب و سینما»؛ کیانوش عیاری: نمیدانم اگر سینما نباشد باید چه کار کنم؟
- نگاهی به کارنامه فیلمسازی کیانوش عیاری
- «بودن یا نبودن» و تبدیل خشونت به امید/ عیاری نمونهای از عیار شرافت در سینمای ایران است
- عیاری یک شگفتی در سینمای ایران است/ کیارستمی و عیاری پیش از هنر سینما، خود را کشف کردند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





