شامگاه دوشنبه، ۲۹ شهریور، حسین وفایی، قهرمان دو دوره از مسابقات جهانی اسنوکر و شهرام صفوی، سرپرست تیم ملی اسنوکر ایران، مهمان برنامه «دورهمی» بودند.
به گزارش سینما سینما ، وفایی که با قهرمانی در رقابتهای اسنوکر آماتوری جهان در سال ۲۰۱۱ توانست به عنوان اولین ایرانی در تاریخ این ورزش، جواز حضور در رقابتهای اسنوکر حرفهای جهان را کسب کند، با ذکر خاطرهای از پدرش گفت: «من از سن شش سالگی فعالیت در رشته اسنوکر را شروع کردم. از همان زمان پدرم دوست داشت به مقام قهرمانی جهان برسم. دقیقا شش ماه پس از این که او فوت کرد نخستین قهرمانی جهان را کسب کردم و بیشک تلاش برای برآورده کردن آرزوی پدرم در این موفقیت بیتاثیر نبود.»
شهرام صفوی، اولین عضو تیم ملی اسنوکر هم در تشریح مشکلات این رشته توضیح داد: «یکی از مشکلات رشته بیلیارد و اسنوکر این است که متاسفانه به عنوان ورزش به آن نگاه نمیشود. این رشتهها، ورزشهایی به شدت ذهنی هستند و موفقیت در آنها به هوش و تمرکز ورزشکار وابسته است اما هر شخصیت منفی که در سینما یا تلویزیون میبینیم، با حولهای روی شانه و چوبی در دست پشت میز بیلیارد است!»
مهران مدیری هم در تکمیل اظهارات او گفت:اسنوکر ورزش با کلاس ودرجه یکی است ولی در فیلمهای سینمایی ،همه نقشهای بد ومنفی اسنوکر بازی می کنند.
در ادامه گفتوگوی مهران مدیری با این دو ورزشکار، وفایی در توضیح موقعیت جهانی خود در این رشته تصریح کرد: «تعداد ورزشکاران حرفهای اسنوکر در دنیا ۱۲۸ نفر است و من با وجود همه مشکلات در رنکینگ، در رتبه ۷۰ قرار دارم.»
در پایان، صفوی اولین چوبی را که با آن در تیم ملی اسنوکر بازی کرده و وفایی جلیقهای را که با آن به مقام قهرمانی جهان دست یافته بود، به موزه برنامه «دورهمی» اهدا کردند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- هفت کار طنز مهران مدیری در فهرست؛ بهترین سریالهای ایرانی در imdb کدامند
- در پی اعلام خبرهایی از ساخت سریال تازه مدیری؛ ژوله و قاسمخانی همکاریشان را با تلویزیون تکذیب کردند
- متوهمی به نام «اون»!
- مهران مدیری و الناز شاکردوست در فیلم جدید هاتف علیمردانی
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- «قهوه پدری» مهران مدیری از در شبکه نمایش خانگی
- از ۶ صبح تا ۵ عصر خبری نبود!
- مهران مدیری با «گل یا پوچ» در شبکه نمایش خانگی
- تدارک مهران مدیری برای اکران فیلم جدیدش از چهارشنبه
- فیلمهای سعید سهیلی و مهران مدیری در راه سینماها/ تعویق یک هفتهای اکران «یادگار جنوب»
- بازگشت مهران مدیری با یک سریال و شروعِ پیشتولید «پایتخت»
- بازگشت ایرج طهماسب و فرزاد حسنی/ موضع صداوسیما درباره مهران مدیری
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود






از آقای مدیری سپاسگزارم که این وزرش رو بما معرفی کردن