تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36334

سیدجمال سیدحاتمیچهارمین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه ۲ دی ماه با حضور مهمانان مختلف به نقد و بررسی فیلم «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی اختصاص دارد.

به گزارش سینماسینما، در این برنامه سیدجمال سیدحاتمی، جواد طوسی، محمد خزاعی، منصوره لولاآور، و علی اکبر محمدخانی درباره فیلم سینمایی «لاک قرمز» که این روز‌ها بر پرده سینما‌ها در حال اکران است، به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

همچنین بهنام تشکر، بازیگر فیلم و امیر عبدی، نویسنده فیلمنامه اثر حاضر نیز در بخش قاب ملاقات مهمان این برنامه خواهند بود.

گزارش‌های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت‌و‌گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و… از جمله بخش‌های درنظر گرفته شده برای این برنامه است.

از عوامل دست‌اندرکار این برنامه سینمایی می‌توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند، نویسندگان برنامه، مجید میرفخرایی، طراح دکور، بهزاد عبدی، موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه‌ای؛ علی زادمهر اشاره کرد.

برنامه «سینما دو» به تهیه‌کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳: ۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها