سعید نعمتاله درباره روند کاری سریال «لبخند رخساره» گفت: تقریبا ۹۰درصد از کار این مجموعه به پایان رسیده و نگارش متن هم تمام شده است.
به گزارش سینماسینما، نعمت الله گفت: در حال بستن لوکیشنها هستیم و بهزودی به بندرانزلی خواهیم رفت و چند روز هم آنجا خواهیم بود. در آنجا بازی مهدی سطانی به پایان میرسد اما مابقی بازیگران تا آخر پروژه با ما خواهند بود.
نویسنده سریال «مدینه» در ادامه توضیح داد: در حال حاضر کار در باکس مونتاژ است و همزمان با آن، موسیقی توسط آرمان موسیپور ساخته میشود. ضمن اینکه تیتراژ هم با صدای حامد همایون خواهد بود. بهطور کل حدود بیست جلسه دیگر وقت نیاز داریم تا کارهای مانده را پیش ببریم زیرا در حین ساخت سریال، پراکندگیهای زیادی داشتیم و به شهرستانهای متعددی ازجمله هشتگرد، قدمگاه، مشهد و بندرانزلی رفتیم و سعی کردیم سریال به هیچ عنوان در قالب خانههای آپارتمانی نباشد. همچنین از بخشهای تهران قدیم و مشهد و بندرانزلی زیاد استفاده کردیم. ما در این سریال سعی کردیم از غذاها گرفته تا تمام ظروف و حتی روابط و جغرافیا، همه چیز ایرانی باشد.
نعمتاله با بیان رضایتش از کارگردانی و تهیهکنندگی کار گفت: من بهعنوان نویسنده «لبخند رخساره» از کارگردانی کار بسیار راضی هستم. در بخش تهیه و تولید هم باید بگویم که مشکلات مالی تلویزیون خیلی روی این بخش تاثیری نداشت و ما موفق شدیم پروژه را جلو ببریم و امیدوارم مخاطبان نیز کار را بپسندند.
او افزود: پروژه در تهران تمام میشود؛ ما روز گذشته سکانس فینال را با تمام بازیگران در تهران گرفتیم. ناگفته نماند پس از رفتن به بندرانزلی دوباره به تهران برمیگردیم و ادامه کار را در تهران ضبط خواهیم کرد.
نویسنده «پشت بام تهران» درباره کار جدید خود گفت: پس از پایان یافتن ساخت پروژه «لبخند رخساره» من به خارج از ایران سفر خواهم کرد و بعد از بازگشتم به ایران راجع به پروژه جدیدمان با محمدرضا شفیعی صحبت خواهیم کرد. اما داستانی که تصمیم به نگارش آن دارم درباره حقالناس است؛ کسی که از این دنیا رفته و یک بدهی دارد و خانوادهاش میخواهند روح این شخص را به آرامش برسانند و از اینرو باید حقالناسی که به گردن آن فرد بوده است را برطرف کنند. موضوع حقالناس موضوع جدی در این قصه است.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فیلمبرداری «زنبور کارگر» با بازی پگاه آهنگرانی به پایان رسید
- سعید نعمت الله در تدارک کارگردانی نخستین سریالش
- ماجرای پیشنهاد یک مفسد اقتصادی به فیلمنامه نویس سریال زیر پای مادر
- انتقاد روزنامه جوان از کپیکاری یک سریال رمضانی از روی دست مسعود کیمیایی
- عکسی قدیمی از برادران نعمت الله در جوار حرم امام رضا
- واکنش هنرمندان به حادثه پلاسکو (۵)/ از شهاب حسینی و ژوله تا امیر جدیدی و شیلا خداداد
- فصل تازهای برای تلویزیون با ۵ مجموعه زمستانی جدید
- وضع مالی تلویزیون بد نیست/ هفت سریال در حال تولید تلویزیون کدامها هستند؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





