تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 48791

افخمی در برنامه «هفت»، رفتن حجت‌الله ایوبی از سازمان سینمایی را ناخوشایند دانست و به شوخی پرسید حالا سرنوشت شرطی را که با او در رابطه با فروش سینما در سال آینده بسته است، چه خواهد شد؟

به گزارش سینماسینما، آخرین برنامه «هفت» در سال ۹۵، شامگاه جمعه ۲۰ اسفند روی آنتن رفت. ابتدای این برنامه، بهروز افخمی درباره رفتن حجت‌الله ایوبی از سازمان سینمایی و انتصاب محمدمهدی حیدریان گفت: «یکی از مهمترین اتفاقات هفته گذشته کناره‎گیری آقای دکتر ایوبی از مدیریت سازمان سینمایی بود که به نظر من اتفاق خوشایندی نبود. من با ایشان یک شرط درباره میزان فروش سال آینده سینمای ایران بسته بودم که با رفتن ایوبی نمی‌دانم شرطم را حالا باید با چه کسی ببندم.»

مجری «هفت» در ادامه افزود: «من از ایشان جز متانت و مهربانی و احترام به همه فیلمسازان و دست‌اندرکاران سینمای ایران ندیدیم و فکر می کنم اگر انتقادی هم به ایشان بود از همین زاویه بود که سعی می‌کردند همه را راضی نگه دارند و با همه خوب بودند.»

افخمی همچنین درباره انتصاب حیدریان به عنوان رییس جدید سازمان سینمایی توضیح داد: «آقای حیدریان نیز تا جایی که من می‌دانم در شرایط کنونی بهترین گزینه برای مدیریت سازمان سینمایی است و مطمئنم ایشان کاملا بر کار خود مسلط هستند و حتما دوره خوبی در انتظار سازمان سینمایی ایران خواهد بود.»

او در پایان نیز گفت: «صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت. امیدوارم آقای ایوبی در هر سمت و جایگاهی که هستند موفق باشند.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها