ویژهبرنامه «ایران» همزمان با اختتامیه جشنواره فیلم فجر و با پخش بخشهایی از مراسم اختتامیه به روی آنتن پرس تیوی خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، برنامه «ایران» در واحد هنری شبکه پرس تیوی تولید میشود و در قالب مجری محور به مدت ۲۵ دقیقه، همزمان با اختتامیه جشنواره سی و ششم از شبکه پرس تیوی به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه رویدادهای مختلف جشنواره از رونمایی فیلمها در دو قدم مانده به سیمرغ تا اختتامیه را مرور میکند و چند گزارش ۵ تا ۱۰ دقیقهای از پردیس ملت (محل استقرار رسانهها)، باغ کتاب (محل استقرار هنرمندان و سینماگران) و بخشهای مختلف جشنواره همچون مستند، داستانی، انیمیشن و فیلم کوتاه تهیه و پخش خواهد کرد.
بررسی فیلم «زنانی با گوشواره باروتی» از جمله بخشهای این ویژهبرنامه است که برای اولین بار موضوع نقش زنان در جنگ علیه داعش را به تصویر کشیده است. بیننده در این فیلم با خبرنگار عراقی همراه شده و موضوع جنگ را از نگاه زنانی که شوهرانشان عضو نیروهای داعش هستند و به نوعی قربانی این جنگ به شمار میروند، مشاهده میکند.
ویژهبرنامه «ایران» (ویژه جشنواره فیلم فجر) به کارگردانی عطا جاوید، یکشنبه (۲۲ بهمن ماه) همراه با بخشهایی از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه پرس تیوی خواهد رفت و تکرار آن هم دوشنبه ساعت ۱۲، سه شنبه ساعت ۱۸، پنجشنبه ساعت ۵ صبح، جمعه ساعت ۳ بامداد و شنبه ساعت ۷ صبح خواهد بود.
محمد بهمن آبادی (دستیار تهیه)، رضا مفاخری (صدابردار) و گیسومیشا احمدی (خبرنگار) نیز از دیگر عوامل ویژه برنامه ایران هستند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت «احمدرضا معتمدی» در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر
- مردم به سانسور اختتامیه فیلم فجر در تلویزیون عادت دارند!
- تهیهکننده بهترین فیلم هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر/ سیمرغی که به «مغزهای کوچک زنگ زده» دادند تشریفاتی بود!
- توضیحات صلواتیفرد درباره اهداف و رویکردهای جشنواره جهانی فیلم فجر
- واکنش توییتری صالحی به اعلام هزینههای جشنواره فجر و لیست حمایتی فارابی
- رقم هزینههای جشنواره ۳۶ اعلام شد
- گفتوگو با ابراهیم حاتمیکیا به بهانه اکران نوروزی فیلمش/ پلاک یعنی خودم
- حمله یک گروه تروریستی به گروه خبری پرستیوی
- سیزده نکته در آسیب شناسی جشنواره فیلم فجر/ بخش اول: جشن یا جشنواره؟
- کوتاه درباره «تنگه ابوقریب» ساخته بهرام توکلی/ زوایای عریان خشونت جنگ
- معرفی برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی/ از پیشتازی «تنگه ابوقریب» تا جایزه ساعد سهیلی
- اعلام جزییات آخرین بخش از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر
- ابراهیم حاتمی کیا: نمیدانم نان چه کسی را از سفرهاش برداشتهام/ناگهان طوفان به پاشد
- رئیسی در دیدار با حاتمی کیا: این سخنان برای جبهه فرهنگی انقلاب یک قوت قلب بود
- نامه انجمن کارگردانان مستند به وزیر ارشاد: سازمان سینمایی برای رفتار جشنواره فجر با مستندسازان عذرخواهی کند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





