تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32571

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پرستاران» از ادامه فیلمبرداری این سریال خبر داد و افزود: تاکنون ۱۵ قسمت این مجموعه بطور کامل تدوین شده است.
به گزارش سینماسینما، داود هاشمی افزود: گروه در حال تصویربرداری قسمت های بعدی سریال در اورژانس بیمارستان نورافشار تهران با حضور تمام بازیگران است.

وی ادامه داد: کار همزمان تدوین توسط افسانه افخمی و صداگذاری امیرحسین صادقی درحال انجام و علیرضا افخمی درحال نگارش قسمت های بعدی مجموعه تلویزیونی پرستاران است.

هاشمی از اضافه شدن شهران قائدی و محمد عمرانی به عنوان بازیگران جدید این سریال خبر داد و گفت: شهرام قائدی به عنوان بازیگر مهمان مقابل دوربین رفته و با انجام تست گریم محمد عمرانی به عنوان بازیگر اصلی، بازی او نیز فردا (یکشنبه) آغاز خواهد شد.

تهیه کننده سریال «همه چیز آنجاست» افزود: در ادامه فیلمبرداری، بازیگران دیگری به مجموعه اضافه می شوند؛ الناز حبیبی، مریم یوسف، فریبا نادری، فاطمه گودرزی و شیوا بلوچی از بازیگرانی هستند که امروز (شنبه) مقابل دوربین ابراهیم غفوری رفتند و گروه تا سه روز دیگر به لوکیشن منزل محمد عمرانی در کاشانک خواهند رفت.

او گفت: اکنون روز کار هستیم و تا سه روز آینده ادامه تصویربرداری در شب انجام می شود.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به کارگردانی مشترک علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می شود.

سریال پرستاران سریال پرستاران سریال پرستاران

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها