حسن آقاکریمی با اشاره به مشکلات مالی سریال «۸۷ متر» بیان کرد که تلویزیون به صورت قطره چکانی بودجه می دهد و چون این بودجه ها کم است آنها را با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش سینماسینما، حسن آقاکریمی مدیر تولید سریال «۸۷ متر» که این روزها به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته می شود درباره آخرین خبرها از این مجموعه گفت: ما حدود چهار ماه است که تصویربرداری سریال«۸۷ متر» را آغاز کرده ایم و حدود ۲۰ درصد از کار تولید شده است.
وی ادامه داد: بخش هایی از سریال که راف کات اولیه آن انجام شده بود نیز تحویل داده شد و براساس همان راف کات ها فکر می کنم این مجموعه اثر بسیار جذابی باشد.
مدیرتولید سریال «۸۷ متر» با اشاره به بازیگران و روند فعلی کار گفت: در حال حاضر در لوکیشنی در میدان نیلوفر مشغول کار هستیم و بازیگران اصلی سریال جلوی دوربین بازی می کنند.
آقاکریمی اظهار کرد: این سریال طبق روند کاری آقای عیاری پیش می رود و امیدواریم که بتوانیم در زمان تعیین شده کار را تحویل بدهیم.
وی درباره مشکلات مالی که چند پروژه تلویزیونی را درگیر کرده است، عنوان کرد: مساله این است که تلویزیون باید میان پروژه ها تفاوت قایل شود و در نظر بگیرد که هر پروژه ای در چه شرایطی و لوکیشن هایی گرفته می شود.
مدیر تولید سریال «۸۷ متر» درباره مشخص کردن مقدار دقایقی که هر کارگردان باید در طول روز از کار تصویربرداری کند، بیان کرد: این کار اشکالی ندارد چون بالاخره باید براساس این بازه زمانی روزانه برآورد صورت بگیرد و قرارداد بسته شود. با این حال باز هم باید نسبت به کارگردان و شرایط پروژه این مساله را در نظر گرفت. در حال حاضر کار ما از جدولی که تلویزیون تصویب کرده عقب تر است و امیدواریم این محاسبه ها استانداردتر شود.
وی درباره بودجه هایی که به پروژه ها تعلق می گیرد، توضیح داد: مسایل مالی ما اصلا خوب نیست، تلویزیون می خواهد پرداخت مالی را براساس جدول خودش تنظیم کند درحالیکه این جدول با شرایط سریال ما منطبق نیست و به همین دلیل ما اکنون بدهی انباشته شده ای داریم که اگر حتی قسط ما را هم بدهند بودجه ای برای ادامه نداریم.
آقاکریمی در پایان درباره مشکل بودجه در تلویزیون اظهار کرد: تلویزیون به شکل قطره چکانی بودجه می دهد که مشکلی حل نمی کند البته آنها هم دچار مشکل هستند و من نمی گویم این کار عامدانه انجام می شود با این حال ما را هم دچار مساله کرده ست.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت کیانوش عیاری با نمایش «شبح کژدم»
- یادداشت «کیانوش عیاری» در سوگ ناصر تقوایی
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- یک نمایش برای «خانه پدریِ» کیانوش عیاری
- نکوداشت زندهیاد مهدی مسعودشاهی برگزار شد/ مدیری از جنس مهر
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
- واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»؛ از نمایش غیرقانونی اثرم ناراضی هستم
- نوبت فیلم کیانوش عیاری شد؛ انتشار نسخه قاچاق از فیلم توقیفی «کاناپه»
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- با حکم وزیر ارشاد؛ اعضای جدید شورای پروانه نمایشِ فیلمهای سینمایی منصوب شدند
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- سرنوشت نامعلوم سریال کیانوش عیاری/ چرا تلویزیون ۸۷ متر را گردن نمیگیرد؟
- نشست «بررسی ارتباط میان کتاب و سینما»؛ کیانوش عیاری: نمیدانم اگر سینما نباشد باید چه کار کنم؟
- آیا فیلمی که پرفروش است میتواند ضد فرهنگ باشد؟ + ویدئو
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





