احسان علیخانی از دلایل پخش غیرزنده هشتمین قسمت «ماه عسل» با حضور نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی گفت.

به گزارش سینماسینما، احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه «ماه عسل» در مورد این که چرا هشتمین قسمت از این برنامه با حضور نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی از پیش ضبط شده بود و زنده نبود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سلام به دوستان عزیز، خانم کلباسی چهارشنبه تشریف آوردن تهران. قرارِ ما با خانم کلباسی برای حضور در «ماه عسل»، اول روز جمعه بود که برنامه خواهرانِ منصوریان ۲ قسمت شد، بعد گذاشتیم روز شنبه اما به دلیلِ تغییر کنداکتور شبکه و پخش والیبال در روزهای شنبه و یکشنبه، برنامه ما کنسل شد دیگه نمیتونستیم بیشتر از این ایشون رو معطل نگه داریم چون ایشون هم، عازم سفر بودن و هم، کار داشتند به همین دلیل برنامه رو ضبط کردیم که ایشون بتونن به کارشون برسند، ممنون از دقت و توجه شما. هشتمین قاب از ماه عسل ۹۶»
برنامه «ماه عسل» بعد از دو روز تعطیلی به علت همزمانی پخشش با مسابقات والیبال جهانی، امشب دوشنبه ۱۴ خرداد میزبان نرگس کلباسی، زن نیکوکار ایرانی بود.
نرگس کلباسی که برای کمک به کودکان نیازمند به هند رفته بود، چندی پیش در آن کشور به اتهام قتل غیرعمد محکوم و البته در نهایت تبرئه شد. این پرونده با برگزاری کمپینهای مختلف توسط چهرههای شناخته شده و همچنین وارد عمل شدن دولت و وزیر امور خارجه بسته شد.
«ماه عسل» در ماه رمضان هرشب حوالی ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما با تهیهکنندگی و اجرای احسان علیخانی پخش میشود.
خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- احسان علیخانی برای ادامه عصر جدید شرط گذاشت
- داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند
- فصل تازه «عصر جدید» از نیمه شعبان پخش میشود
- در نشست خبری فیلم عنوان شد؛ انصراف احسان علیخانی از تهیهکنندگی «برف آخر» به خاطر «عصر جدید»
- زمان پخش خندوانه مشخص شد/ دورهمی برنامه سال تحویل ۱۴۰۰
- با برنامه «هشتگ عصرجدید»، احسان علیخانی به آنتن بازمیگردد
- «دورهمی» و «عصر جدید» در صدر نظرسنجیهای مرکز تحقیقات صداوسیما
- از سرگیری ضبط برنامه «عصر جدید» با پروتکلهای بهداشتی سختگیرانه
- احسان علیخانی تکذیب کرد/ به کرونا مبتلا نشدهایم
- ظاهر متفاوت مجری و داوران برنامه «عصر جدید»/ حذف یک شرکتکننده به دلیل تست کرونای مثبت
- توضیحات احسان علیخانی درباره نحوه حضور تماشاگران در استودیو با توجه به موج جدید کرونا
- احسان علیخانی در انتظار مجوز وزارت بهداشت/ ضبط «عصر جدید» با رعایت شیوهنامه بهداشتی
- «عصرجدید»دوباره کلید خورد/ تنظیم پروتکل وزارت بهداشت برای «دورهمی»
- دلالی با «کار دلی»/ انتقاد «وطن امروز» از روند تولید تیتراژهای رمضانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





