به گزارش سینماسینما، مجید افشاری مجری برنامه «ایرانیوم» که در دو روز گذشته به دلیل نحوه برخوردش با ایرج ملکی که مهمان این برنامه بود با واکنش های متفاوتی روبه رو شده بود، در اینستاگرام نوشت: «خوشحالم که ایرانیوم توانسته است در مدت زمانی کوتاه مخاطب زیادی به دست آورد به طوری که حجم وسیعی از ادم ها از طیف های مختلف درباره این برنامه اظهار نظر می کنند.
بعد از پخش برنامه دو روز قبل برخی از دوستان صحبت هایی مطرح کردند که جای تامل داشت و خود ما را به فکر فرو برد، برخی گلایه داشتند که ما با دعوت از اقای ایرج ملکی اقدام به تمسخر ایشان کرده ایم.
واقعیت امر این است که تیم برنامه سازی ایرانیوم به هیچ وجه چنین قصدی نداشته و اگر چنین حسی به شما دست داده بسیار متاسفم و از صمیم قلب از کسانی که چنین برداشتی دارند عذرخواهی می کنم. ایرانیوم از اولین قسمت برای خود یک اصل اساسی داشت و ان هم احترام به مخاطبان و مهمانان برنامه با هر نوع نگاه و سلیقه ای بود سعی کردیم در برنامه دو روز قبل هم این اصل را رعایت کنیم و در کمال ادب با مهمانمان حرف بزنیم اما حواشی پیش امده برای ما تلنگری بود تا بیش از پیش حواسمان را جمع کنیم.
خوشحالم در جامعه ای زندگی می کنم که با تمام کمی و کاستی هایش مهمترین دغدغه مردم و علی الخصوص اهالی رسانه و هنرمندانش حفظ اصول اخلاقی است.»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجید افشاری از تجربه خبرنگاری تا اجرایش در «شما و آی فیلم» میگوید
- نگاهی به تمام حواشی برنامه جنجالی این روزهای تلویزیون
- وقتی لیلای سریال «پدر» با نمونه واقعیاش روبهرو میشود
- کمدین «خندوانه» مجری شبکه سه شد
- شوخی با ژن خوب، مدیریت جهانی، پیامک های روحانی و … در خنداننده شو/ فیلم
- انتقاد یک روزنامه اصولگرا از شوخی های «خندوانه»/اینجا خانواده نشسته ها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





