کاوه سماک باشی در سال ۹۶ با سریال “گسل” به تلویزیون باز میگردد.
به گزارش سینماسینما، کاوه سماک باشی بازیگر درباره فعالیتهای خود در سال ۹۵ و روند فعالیتهایش در سال جدید گفت: از ابتدای سال ۹۵ سه فیلم سینمایی بازی کردم به نامهای “سرباز” کار مسعود تکاور، “اشنوگل” به کارگردانی هادی حاجتمند و علی سلیمانی که در جشنواره فیلم فجر حضور یافت و “سرگشته” به کارگردانی سهیل سلیمی. تمام سال درگیر بازی در این سه فیلم بودم. در حال حاضر مشغول بازی در سریال “گسل” به کارگردانی علیرضا بذر افشان هستم که برای شبکه سه و ایام ماه مبارک رمضان سال آینده آماده و تولید میشود.
او درباره بازی در سریال “گسل” که کاری متفاوت در کارنامه کاری اش خواهد بود بیان کرد: نقشی متفاوت در این سریال دارم و اولین بار است که طنز بازی میکنم. امیدوارم تجربه خوبی باشد و مردم آن را دوست داشته باشند.
بازیگر “پیلههای پرواز” در ادامه به اتفاقات سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: سال بسیار خوب و پرکاری برای من بود ولی دلخوریهایی از جشنواره دارم، چرا که انتظار میرفت برای “اشنوگل” اتفاقات بهتری رقم بخورد و حداقل در بخش رقابتی سودای سیمرغ حضور داشته باشد که نشد. به هر حال سال پرکاری بود و حتما خیریتی در آن هست.
سماک باشی درباره برنامههای کاری خود اظهار کرد: سال ۹۶ که ابتدایش با بازی در سریال شروع میشود، دوست دارم هم در سینما و هم در تلویزیون حضور داشته باشم و به شدت تلویزیون را دوست دارم، چرا که خودم را بچه تلویزیون میدانم و به گردن من حق زیادی دارد، ضمن اینکه پدرم نیز سالهاست در این عرصه فعالیت کرده است. امیدوارم در هر دو مدیوم فعالیت داشته باشم و هر دو را با هم پیش ببرم، چرا که دغدغه اصلی من ارائه کار خوب است.
وی در پایان برای مردم اینطور آرزو کرد: امیدوارم صلح و صفا و صمیمیت در کل دنیا برقرار باشد و همه در کنار هم خوش وخرم باشند.
سریال “گسل” که ابتدا با نام “بی نمک” در ۱۴ دی ماه کلید خورد، یک کمدی اجتماعی سیاسی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی است که در ۳۰ قسمت به تولید خواهد رسید.
قصه این سریال درباره یک معاون وزیر است و سام درخشانی نقش محافظ این شخصیت سیاسی را بازی می کند که داستان حول محور وی می چرخد.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





