در یکی از سکانسهای سریال «روزهای بیقراری» پرچم مقدس ایران به شکل وارونه قرار گرفته و نمایش داده میشود.
به گزارش سینماسینما، سریال تلویزیونی «روزهای بیقراری» به کارگردانی کاظم معمصومی در یکی از قسمتهایش گاف بزرگ و عجیبی داده که اعتراض بسیاری از کاربران فضای مجازی و مخاطبان تلویزیون را در پی داشته است.
در این مجموعه تلویزیونی که یکی از سریالهای جدید شبکه سه است، در یکی از سکانسها پرچم کشورمان ایران در صحنه دیده میشود که در اتفاقی عجیب پرچم به شکل وارونه روی پایه پرچم قرار گرفته است. این بی دقتی و پنهان ماندنش از دید طراح صحنه، کارگردان و منشی صحنه گافی عجیب را در این سریال به وجود آورده است.
«روزهای بیقراری» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیهکنندگی امیرحسین شریفی با فیلمنامهای از مهدی بهپور است که از شبکه سه روی آنتن میرود. این سریال در بستری ملودرام به قصهای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده میپردازد.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پخش مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار از امشب
- تیزر «نیکان» رونمایی شد/ پخش به زودی از شبکه ۳
- پخش «قهرمان» همزمان با ایام نوروز/ پروژه بینالمللی تلویزیون
- مجریانی که صداوسیما برای جامجهانی انتخاب کرد
- با معرفی بازیگران، آهنگساز و گروه نوازندگان؛ نماهنگ «مسافران خورشید» فردا در «مخاطب خاص» رونمایی میشود
- «قهرمان» پروژه جدید استعدادیابی شبکه سه
- فصل تازه «عصر جدید» از نیمه شعبان پخش میشود
- مهران مهام: رضا کریمی سریال «بیهمگان» را میسازد/ درامی پربازیگر برای زمستان ۱۴۰۰
- آغاز دوباره «هفت» با لطیفی و فراستی
- احسان علیخانی چطور گلزار و رشیدپور را پشت سر گذاشت؟
- درآمد میلیاردی شبکه سه، فقط در یک روز
- بهروز افخمی در تدارک ساخت مستندی تاریخی برای تلویزیون
- توضیحات مدیر شبکه سه درباره حواشی اخیر/ سرنوشت «نود» چه خواهد شد؟
- بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون بازمیگردد
- در ضرورت شفافیت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





