کاوه سماکباشی گفت: حضور در سریال “گسل” برای او تجربه شد تا از این پس فیلمنامه را کامل بخواند.
کاوه سماک باشی که بهتازگی بازی او در سریال “گسل” از تلویزیون پخششده است، نسبت به آنچه در پخش این سریال رخ داد، واکنش نشان داد.
سماک باشی در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضورش در این سریال و حذف ناگهانی کاراکتر حسام در ادامه قصه گفت: روز اول ۱۷ قسمت از فیلمنامه آماده بود و ما به دلیل دوستی و اعتمادی که به گروه سازنده داشتیم پذیرفتیم که قصه را کامل نخوانده در آن حضورداشته باشیم. اما بهمرور که جلو رفتیم نمیدانم بنا بر چه دلایلی نقش به ناگهان حذف شد و این جای سؤال برای مخاطب هم گذاشته است.
وی ادامه داد: طبق آنچه به من اعلام کرده بودند کاراکتر حسام قرار بود از قسمت ۹ تا ۱۷ حضور پررنگی داشته باشد و بعد پایانبندی قصه نیز با این کاراکتر باشد که بهنوعی بدمن قصه بود، اما به ناگهان قصه این کاراکتر ابتر ماند.
بازیگر سریال “ریحانه” افزود: حضور در این سریال برای من تجربه شد و درس بزرگی داشت تا از این پس فیلمنامه را کامل بخوانم، چراکه حرفهای زمان پیشتولید اگر مکتوب نشود بهراحتی آب خوردن با گذر زمان فراموش میشود و با اعتماد و دوستی جلو رفتن اشتباه بزرگی است و به کارنامه کاری شما هم لطمه میزند.
سماک باشی در توضیح اینکه سازندگان چه دلیلی را برای حذف شخصیت حسام اعلام کردهاند، گفت: دوستان اعلام کردند که دلیل حذف این کاراکتر به خاطر ممیزی بود که سازمان گرفته است، اما من بچه تلویزیون هستم و تلویزیون به این چیزها کاری ندارد و ممیزی هم در نظر نمیگیرد. بهخصوص درباره “گسل” میدانم که دست سازندگان باز بود و تلویزیون هم با این مسائل مشکلی نداشته است.
این بازیگر در پاسخ به این سؤال که با تغییر مدیریت در سازمان آیا نسبت به پیشنهادهای ارائهشده برای آنها تغییری ایجادشده است یا نه، اظهار کرد: برعکس سال گذشته که پیشنهادها خوب بود امسال پیشنهاد چندانی نبود و من هم حاضر نیستم مثل برخی از دوستان بهر طریقی کارکنم. برای شخص من که با تغییر مدیریت در سازمان به لحاظ پیشنهادی هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و همان میزان که سال گذشته پیشنهاد داشتم امسال هم همان است، درواقع تغییر خاصی نمیبینم.
وی در ادامه به سایر فعالیتهای خود اشاره کرد و افزود: سال گذشته به دلیل حضورم در آثار سینمایی خیلی به تلویزیون نرسیدم و تنها در سریال “گسل” حضور یافتم که آنهم تجربه خوشایندی را برایم رقم نزد. این روزها هم پیشنهادهایی وجود دارد که در حال مطالعه آنها هستم و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیدهام. تنها فیلم سینمایی “اشنوگل ” را آماده اکران دارم که آبان ماه به روی پرده میرود و یکی از بهترین نقشهایی بود که بازی کردم. همچنین فیلم سینمایی “سرگشته ” به کارگردانی سهیل سلیمی و تهیهکنندگی محسن علیاکبری را آماده اکران دارم که زمان آن هنوز مشخص نیست.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت






کاملا حق با اقای سماکباشیه چون همه ما تماشاچیان این سریال که خودمن به خاطر ایشون تماشامیکردیم حیران مونده بودیم که چی شد؟؟؟این شخصیت چرا ناگهان اوت شد ایشان هنرمند توانمندی هستند وباید به حال این وضعیت تاسف خورد