تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9092

«خبر خاصی نیست» دومین فیلم مصطفی شایسته بعد از «من همسرش هستم»، اکران خود را در سینماهای تهران آغاز کرده است. شایسته از بنیان‌گذاران «هدایت فیلم» به عنوان یکی از دفاتر باسابقه تهیه و تولید فیلم در سینمای ایران است که در دو سه سال گذشته بخت خود را در عرصه کارگردانی به آزمون گذاشته است.

در خلاصه داستان «خبر خاصی نیست»، با حضور بازیگرانی چون افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی، امیرحسین آرمان و رضا کیانیان آمده است: قصه دو خواهر است که همراه با دختران تحصیل کرده و در شرف ازدواج خود زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده زندگی این دو خانواده را دستخوش چالش و بحرانی جدی می‌نماید.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. عوام الناس
    ۳, بهمن, ۱۳۹۴ ۰:۰۶ ق٫ظ

    حیف وقت، پول و سینما و….که حتی در حد قسمتی از یک سریال سطح ج تلویزیون فرمایشی و هنرگریز باصطلاح طنز هم خیری به تماشاچی بداقبال نمیرساند. اندک جاذبه فیلم شاید و فقط برای بخشی از جوانان و نوجوانان تازه حول وحوش سن بلوغ، هنرپیشه های خوش آب ورنگی بودن که البته بغیراز آب و رنگ وخاله زنک بازی و…. بهره ای از زنانگی نبرده بودن، چبزی نداشتن باشه و بس.

  2. سارا خانمی
    ۴, بهمن, ۱۳۹۴ ۴:۳۲ ب٫ظ

    موضوع خاص و جذابی نداشت

  3. مسعود
    ۱۰, بهمن, ۱۳۹۴ ۸:۰۰ ق٫ظ

    فیلم به مثابه اسمی که داشت واقعا هیچ چیز خاصی نداشت!

  4. پريسا
    ۱۲, بهمن, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

    افتضاح به معنای واقعی

  5. zahra
    ۱۷, بهمن, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ب٫ظ

    عالی لطفا لینک دانلودش را بذارید

  6. ناشناس
    ۱۶, شهریور, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ب٫ظ

    اقا ایناکه گفته بودن خبر خاصی نیست ولی خوب بود

نظر شما


آخرین ها