تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23085

در فایل زیر با سینماسینما همراه شوید و  موسیقی سریال «مدارصفر درجه» با صدای علیرضا قربانی  را بشنوید. این اثر با شعری از افشین یداللهی، موسیقی فردین خلعتبری و صدای علیرضا قربانی یکی از تیتراژهای به یاد ماندنی تلویزیون است. این خواننده تاکنون تیتراژ سریال‌های تنهایی لیلا، کیف انگلیسی، شب دهم، روشن‌تر از خاموشی، وضعیت سفید، راستش را بگو و… را خوانده است.
سریال مدار صفردرجه از زیباترین سریال های تاریخی پخش شده از تلویزیون بود که به صحت و سقم ماجرای هولوکاست و کشتار یهودیان در جنگ جهانی پرداخت.

این ترانه که اولین بار اردیبهشت ۱۳۸۶ در تیتراژ پایانی سریال تاریخی مدارصفر درجه در شبکه یک شنیده شد پاییز ۱۳۹۴ جز یکی از ترک های آلبومی با همین نام منتشر شد. این آلبوم «من عاشق چشمت شدم» نام دارد و شامل هشت قطعه به آهنگسازی «فردین خلعتبری» و اشعار دکتر «افشین یداللهی» است. قطعات این مجموعه طی سال‌های گذشته در تیتراژ مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و با صدای علیرضا قربانی شنیده‌ شده‌اند. قطعات پرطرفداری نظیر «ای باران»، تیتراژ سریال‌های «مدار صفر درجه»، تیتراژ «شب دهم» و تیتراژ «راستش را بگو» از جمله آثاری هستند که در این آلبوم قرار دارند. اسم این مجموعه هم برگرفته از مصرع «من عاشق چشمت شدم/نه عقل بود و نه دلی» از شعر مدار صفر درجه برگرفته شده است.

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها