فیلمساز برنده جایزه اسکار که ترامپ را در سال ۱۹۹۸ در یک کمدی با عنوان «سلبرتی» کارگردانی کرده بود، اعلام کرد ریاست جمهوری ترامپ دوران هرج و مرج است.
به گزارش اسکرین دیلی، وودی آلن در مصاحبهای که دیروز با بیبیسی انجام داد با پرداختن به ریاست جمهوری ترامپ گفت: هنوز هم نمیدانم چرا ترامپ خواست این شغل را به دست بیاورد. هرگز فکر نکردم اینجا جایگاه او باشد.
وی افزود: هرگز برای من ثابت نشد که او برنده انتخابت ریاست جمهوری میشود یا این که حتی ممکن است به مسایل سیاسی علاقه داشته باشد. هرگز اشارهای به این مساله نکرده بود.
کارگردان «آنی هال» در ادامه گفت: در حال حاضر ما در یک وضعیت هرج و مرج به سرمیبریم. ما در پایتختمان با هرج و مرج روبه رو هستیم. دولت کارش را درست انجام نمیدهد و عملکرد آن درست نیست.
در جریان حضور ترامپ در برنامه تلویزیونی «سلبریتی» او به عنوان یک تاجر ظاهر شده که قصد دارد کلیسای سن پاتریک نیویورک را بخرد و آن را نابود کند تا بتواند یک ساختمان خیلی خیلی بلند و زیبا بسازد. این کلیسا چند بلوک با برج ترامپ فاصله دارد. ترامپ در فیلمهای دیگری هم ظاهر شده که «تنها در خانه ۲» ، «زولندر» و «شاهزاده تازه بل ایر» از جمله آنها هستند.
وودی آلن پیش از اجرای برنامه اجرای موسیقی جاز در لندن با بیبی سی مصاحبه کرد. او قرار است در آلبرت هال برنامه اجرا کند.
این کارگردان و گروهش که به عنوان «بند جاز نیو اورلئان» شناخته میشوند، اوایل جولای در این مکان برنامه دارند.
وودی آلن در این باره گفت: برای من واقعا حیرتانگیز است که یک موسیقیدان افتضاحی مثل من میتواند در آلبرت هال لندن برنامه اجرا کند.
فیلم بعدی وودی آلن درامی در دهه ۱۹۵۰ است که با عنوان «واندر ویل» با بازی کیت وینسلت، جاستین تیمبرلیک، جیم بلوشی و جونو تمپل امسال راهی پردههای نقرهای میشود.
وقایع فیلم در یک پارک تفریحی به نام «لونا پارک» واقع در کانی آیلند در بروکلین روی می دهد که چرخوفلک بزرگی به نام «واندر ویل» دارد.
این کارگردان که هنوز از ماشین تایپ برای نوشتن فیلمنامههایش استفاده میکند تایید کرد که تلاش دارد با تکنولوژیهای جدید ارتباط برقرار کند. وی گفت: من دوربین یا ضبط صوت ندارم. اگر با تلویزیون مشکل داشته باشم از همسرم میخواهم تا آن را تنظیم کند.
این کارگردان نامدار که از دهه ۱۹۸۰ سالی یک فیلم ساخته است، با وجود استفاده نکردن از تکنولوژی در روند کارهایش هیچ تغییری نداده است.
وی در این باره گفت: این عمدی نیست. من این جوری کار میکنم. این هم در نهایت پایانی خواهد داشت. من یا از حمله قلبی از پا درمیآیم یا آنقدر مریض میشوم که دیگر حامیان مالیام نخواهند برای فیلمهایم سرمایهگذاری کنند، اما فکر میکنم همچنان فیلم بسازم زیرا وقتی یک فیلم را تمام میکنم چندین ایده جدید در ذهنم دارم.
منبع:مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حمایت اسپانیا؛ پنجاه و یکمین فیلم وودی آلن ساخته میشود
- وودی الن در سوگ دایان کیتون/ دنیای بدون کیتون؛ دنیایی غمگینتر
- وودی آلن صداپیشه انیمیشن «صندلی آقای فیشر» میشود
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- هم زمان با اکران جدیدترین فیلمش؛ وودی آلن: عشق فیلمسازی از بین رفته است
- فیلم باید به دل بنشیند/ گفتگوی اختصاصی با فوزی بن سعید عضو هیئت داوری جشنواره ونیز ۲۰۲۳
- کدام فیلمها به جشنواره ونیز میروند؟
- زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کن اعلام شد/ لیست احتمالی فیلمها
- نام فیلم جدید وودی آلن اعلام شد/ «کودتای شانس» در بازار برلین
- نسخه ویژه نابینایان «نیمه شب در پاریس» با صدای داریوش کاردان منتشر میشود
- وودی آلن: هیجان فیلمسازی از بین رفته است
- اختصاصی سینماسینما/ الک بالدوین سهشنبه با وودی آلن مصاحبه میکند
- نگاهی به ۲ کتاب خواندنی از «وودی آلن» در ۸۶ سالگی اش
- انتقاد اولیور استون از بایدن/ اصرار کارگردان بر انتشار اسناد ترور کندی
- چین فیلم تحریم شده وودی آلن را اکران میکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





