بازیگر نامزد جایزه اسکار تهیهکنندگی و بازی در یک فیلم اکشن با عنوان «ایو» را پذیرفت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جسیکا چستین در نقش شخصیت اصلی یک فیلم اکشن به نام «ایو» بازی میکند و در عین حال تهیه کننده این فیلم در کمپانی «فرِکل فیلمز» خودش خواهد بود.
فیلمنامه این فیلم را متیو نیوتاون نوشته و خودش این فیلم را کارگردانی میکند. از جزییات این فیلم چیزی آشکار نشده است.
نیوتاون به تازگی کارگردانی «کسی که ما حالا هستیم» را انجام داد که با بازی جولین نیکولسن، اما رابرتز و زک کوئینتو ساخته شد و سال پیش در جشنواره فیلم تورنتو برای نخستین بار به نمایش درآمد.
نیوتان نیز از تهیه کنندگان این فیلم خواهد بود.
چستین به تازگی بازیگر فیلم «بازی مالی» بود که به عنوان نخستین تجربه کارگردانی آرون سورکین دیده شد. او از بازیگران مجموعه فیلمهای «مردان ایکس» هم بود و قرار است در فیلم «آن: بخش ۲» نیز بازی کند. وی قرار است در نقش تامی در برابر جاش برولین در فیلم «جرج و تامی» به کارگردانی جرج جونز نیز جلوی دوربین برود.
چستین برای بازی در فیلمهای «کمک» و «۳۰ دقیقه نیمهشب» نامزدی اسکار را کسب کرد.
نیوتاون گفت همیشه تحسین کننده بازیهای چستین بوده و وقتی فیلمنامه «ایو» را نوشته، اولین فردی که برای ایفای این شخصیت باهوش، قوی و کاملا توانمند به ذهنش رسیده چستین بوده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دیوید فینچر از هالیوود خواست زودتر به کار برگردد/ سینما نمیمیرد
- کدام فیلمها به جشنواره ونیز میروند؟
- روایت سینمایی از زن نویسندهای که نام مردانه داشت
- چهره زخمی جسیکا چستین در یک فیلم اکشن + عکس
- زنان اسکاری در تریلر جاسوسی گردهم میآیند
- انتقاد دوباره جسیکا چستین به نابرابری جنسیتی در صنعت سینما
- مبارزه بازیگر زن برای حقوق برابر
- «جسیکا چستین» داور جشنواره کن شد
- «بچه رئیس» سینماهای آمریکا را تسخیر کرد
- نظر بازیگر زن هالیوود درباره مراسم اسکار
- چه کسانی جوایز گلدن گلوب را اعطاء میکنند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها





