بعد از گذشت پنج سال از زمان اکران آخرین قسمت از سهگانه «مردان سیاهپوش» با نقشآفرینی تامی لی جونز و ویل اسمیت، کمپانی سونی میخواهد این فرنچایز را دوباره کلید بزند.
به گزارش سینماسینما، کمپانی سونی مشغول سر هم کردن اسپینآفی از مجموعه «مردان سیاهپوش» است و نویسندگان فیلم «مرد آهنی» یعنی مت هالووی و آرت مارکوم مسئولیت فیلمنامهنویسی آن را بر عهده خواهند داشت. این فیلم روی شخصیتهای جدید تمرکز خواهد کرد و شخصیتهای مامور کِی و جِی که توسط تامی لی جونز و ویل اسمیت در فیلمهای اصلی معروف شده بودند، در فیلم جدید حضور نخواهند داشت.
استیون اسپیلبرگ قرار است تهیهکننده اجرایی این اسپینآف باشد چون سهگانه اصلی را هم خودش تهیه کرده بود. والتر اف. پارکس و لاری مکدونالد تهیهکنندگان فیلم خواهند بود و دیوید بابر به نیابت از کمپانی سونی مسئولیت بازبینی پروژه را بر عهده خواهد داشت.
فیلم اصلی «مردان سیاهپوش» محصول سال ۱۹۹۷ موفق شد ۵۸۹ میلیون دلار در باکسآفیس جهانی بفروشد و به این ترتیب دو دنباله دیگر برای آن با نقشآفرینی جونز و اسمیت به ترتیب در سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۱۲ ساخته شد. این فرنچایز روی هم رفته به شدت برای سونی سودمند بوده و توانسته بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در باکسآفیس جهانی بفروشد.
به طور جداگانه، سونی در عین حال به این فکر کرده که یک فیلم ترکیبی بین «۲۱ جامپ استریت» و «مردان سیاهپوش» بسازد. این ایدهای است که هرگز توسط مسئولان سونی رسما اعلام نشده، اما وقتی که در سال ۲۰۱۴ این کمپانی هک شد، این اطلاعات هم درز پیدا کرد.
در ماه مارس سال ۲۰۱۶ گزارش شده بود که جیمز بابین کارگردان فیلم «ماپتها» در حال مذاکره است تا روی صندلی کارگردانی این فیلم ترکیبی بنشیند، اما چند ماه بعد از آن جونا هیل ستاره فیلم «۲۱ جامپ استریت» گفت بعید میداند چنین فیلمی ساخته شود.
سونی میخواهد هر چه زودتر اسپینآف جدید «مردان سیاهپوش» را بسازد و از همین حالا تاریخ اکران آن را برای روز هفدهم ماه می سال ۲۰۱۹ تعیین کرده است. اگر این فیلم در این تاریخ اکران شود، به این معنی خواهد بود که برای صدرنشینی در باکسآفیس باید با «جان ویک: قسمت سوم» رقابت کند.
خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جوایز Governors ۲۰۲۵ اهدا شد/ اسپیلبرگ خطاب به پناهی: لطفاً همچنان به فیلمسازی ادامه دهید
- «آروارهها»ی اسپیلبرگ در میان صدرنشینهای گیشه
- با رای ۱۰۰ منتقد؛ «آروارهها» و «فهرست شیندلر» در صدر بهترین فیلمهای اسپیلبرگ
- درباره «اسب جنگی»/ فیلمی درباره جنگ، اما برای صلح؛ جنگ میکُشد، اما صلح میپیوندد
- به خاطر یک عمر دستاورد سینمایی؛ موسسه فیلم آمریکا به فرانسیس فورد کوپولا جایزه میدهد
- به تهیهکنندگی اسکورسیزی و اسپیلبرگ؛ خاویر باردم و ایمی آدامز با «تنگه وحشت» بازمیگردند
- استیون اسپیلبرگ، اسپایک لی و کن برنز مدال ملی هنر میگیرند
- مستند «آروارهها» ساخته میشود/ اکران در پنجاهمین سالگرد ساخت فیلم
- امیلی بلانت در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ بازی میکند
- گیشه سینمای جهان در قبضهی «پسران بد»
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- گزارش اقلیت اسپیلبرگ و پیام دوربینهای مشهد/یادداشتی از افشین امیر شاهی
- ویل اسمیت در عربستان از پروژه جدید سینمایی خود گفت
- کایه دو سینما بهترین فیلمهای ۲۰۲۳ را معرفی کرد
- بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





