یکی از سخنگویان کمپانی فاکس قرن بیستم تایید کرد که قسمت بعدی «جان سخت» دیگر عنوانش «سال اول» نیست و «مک کلین» نام دارد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از رپ، لورنزو دی بوناونتورا یکی از تهیه کنندگان فیلم جدید «جان سخت» به امپایر گفت: با انتخاب نام «مک کلین» برای عنوان فیلم، می خواهیم نشان دهیم که در این قسمت بیش از همیشه با شخصیت جان مک کلین آشنا می شویم.
وی علاوه بر این درمورد گمانه زنی هایی که گفته می شود داستان فیلم بیشتر بر جوانی مک کلین متمرکز است، توضیح داد: نمی دانم شما «جان سخت» بدون بروس را چگونه تصور می کنید. این ایده که نقش بروس ویلیس در این فیلم چندان چشمگیر نیست اصلا درست و دقیق نیست. ما می خواهیم جان مک کلین را در بیست سالگی کشف کنیم اما نسخه ۶۰ سالگیش نیز همانطور برجسته است.
لن وایزمن این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از کری و چاد هیس برای کمپانی فاکس کارگردانی می کند.
در اکتبر ۲۰۱۵ لن وایزمن در صفحه توییتر خود عکسی با عنوان «جان سخت: سال اول» گذاشته بود که موجب شد گمانه زنی در مورد عنوان پروژه آینده «جان سخت» شکل بگیرد.
مجموعه فیلم های «جان سخت» در مورد شخصیت جان مک کلین کارآگاه پلیس نیویورک و لس آنجلس است که دائما در موقعیت های سخت و دشوار قرار می گیرد. اولین فیلم این مجموعه سال ۱۹۸۸ ساخته شد و آخرین آن با نام «یک روز خوب برای جان سخت» در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. فیلم های «جان سخت» تاکنون ۵۰۴ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آمریکا فروش داشته اند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به سریال «جانسخت»؛ منتظر غافلگیری بمانیم یا نه؟
- بروس ویلیس به زوال عقل مبتلا شده است/ درمانی وجود ندارد!
- جان سخت سینما خانه نشین شد/ ابتلای بروس ویلیس به یک بیماری
- بروس ویلیس و لوک ویلسون در «کوچه بنزین» همبازی شدند/ تعقیبوگریز در شهر
- خالق مطرح فیلمهای ترسناک به دنبال خلق رویای خود
- بروس ویلیس بازیگر یک فیلم اکشن جدید شد/ تلافی آقای بازیگر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





