پسران نیل آرمسترانگ، اولین انسانی که قدم روی ماه گذاشت در واکنش به حواشی به وجود آمده برای فیلم «نخستین مرد» ساخته دیمین شزل بیانیه ای صادر کردند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از رپ، ریک و مارک پسران نیل آرمسترانگ در بیانیه شان در مورد از قلم افتادن لحظه قرارگیری پرچم روی ماه در فیلم «نخستین مرد» و انتقاداتی که از آن شده بود چنین گفتند: ما احساس نمی کنیم که فیلم ضد آمریکایی است.
آنها در بخشی از بیانیه شان نوشتند: شکایت ها عمدتا توسط افرادی بیان شده که فیلم را ندیده اند.
این بیانیه از سوی پسران نیل آرمسترانگ در واکنش به صحبت های رایان گاسلینگ در کنفرانس مطبوعاتی جشنواره جهانی فیلم ونیز که گفته بود، فکر نمی کند نیل آرمسترانگ خودش را یک قهرمان آمریکایی می دانسته و صحبت های مارکو روبیو سناتور جمهوری خواه آمریکایی که از نبودن لحظه قرار دادن پرچم توسط نیل آرمسترانگ بر سطح ماه انتقاد کرده بود، صادر شد.
پسران آرمسترانگ در بخش دیگری از بیانیه خود نوشتند: نماهای متعددی از پرچم آمریکا روی ماه وجود دارد. تصمیم سازندگان فیلم بر آن بوده تا روی بازگشت نیل به زمین، قدم زدنش بر ماه و تجربه منحصر به فرد و شخصی اش از این سفر که فراز و نشیب های بسیاری داشت، تمرکز کنند. خلاصه کلام این که فیلم ضد آمریکایی نیست بلکه کاملا برعکس است. ما همه را به دیدن این فیلم فوق العاده تشویق می کنیم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- داستانی که در زندان اتفاق میافتد؛ دیمین شزل نقش اصلی فیلمش را به دنیل کریگ پیشنهاد داد
- با ۸ و نیم دور چرخیدن دور خود؛ فیلم رایان گاسلینگ رکورد گینس را شکست/ برای تعداد معلق خوردن ماشین
- اعلام فهرست پرستاره فیلمهای ونیز ۲۰۲۳
- فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز معرفی شد
- کارگردان «لالالند» رئیس داوران ونیز شد
- طولانیترین فیلم شزل با بازی برد پیت دسامبر میآید
- برد پیت ستارهی سینمای صامت شد/ انتشار نخستین تصاویر از فیلم «بابِل»
- بازیگر «بازی و تاج و تخت» به «مردخاکستری» نتفلیکس پیوست
- پرهزینهترین پروژه نتفلیکس با کریس اوانز و رایان گاسلینگ ساخته میشود
- نقشآفرینی رایان گاسلینگ در یک فیلم فضایی دیگر/ همکاری فیل لرد و کریس میلر در پروژهای تازه
- «برد پیت» و «اما استون» در راه عصر طلایی هالیوود
- نگاهی به فیلم نخستین انسان ساخته دیمین شزل / یک خیال پردازی واقعی
- آغاز قدیمیترین جشنواره سینمایی جهان/ مروری بر مهمترین اتفاقات ونیز ۲۰۱۸
- «دمین شزل» دوباره جشنواره ونیز را افتتاح میکند
- بازی رایان گاسلینگ در «نخستین مرد»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





